Beoordelingen Camping Franceloc Le Paradis De Bazas****

1 oktober 2014

Franceloc Le Paradis De Bazas****
Beoordelingen Camping Franceloc Le Paradis De Bazas****
Route de Casteljaloux, F-33430, Bazas

Camping Franceloc Le Paradis De Bazas scoort een 6,4 uit 10, op basis van 79 beoordelingen

2 beoordelingen over Franceloc Le Paradis De Bazas****

6,3
6,3
met vrienden, Juni 2013
"Een echt paradijs voor groot en klein!"vertalen
Power Girl
Staat van het sanitair

17-07-2013 Le Paradis de Bazas was ons eerste camping bezoek en zeker niet het laatste. We hebben er een fantastische 15 dagen beleefd, de kinderen hadden alles om tevreden te zijn.
Voor ons als ouder hebben we ook geen klagen, alle voorzieningen waren in de mobilhome. Een leuke bar, lekker verse pizza's en dergelijke....Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen. :-)

met jonge kinderen, Aug. 2010
"Camping in opbouw, hadden we niets te zoeken"vertalen
Fam
3,0

13-08-2010 als 1e de positieve punten, wij hadden een prachtige, nieuwe mobil home tussen het groen, maar deze waren schaars, dus we hadden geluk! (rest van de mobil homes staan bijna allemaal vol in de zon) Zwembad erg leuk! (maar veeel te klein!!) smorgens vers brood, op bestelling. mooie groene omgeving!
negatieve punten, niet de beloofde Ned sprekende Animatie, Bar pas om 18.00 open (kids konden eerder geen ijsje halen, en wij geen drankje), teras is grasveld met daarop wat plastic stoeltjes en tafeltjes gekwakt! Alles in het frans (waardeloos, zelfs het welkomstborreltje) ook alle animatie in het Frans.
Receptie, lijkt wel een kippenhok, zo klein, engels sprekende mnr erg aardig, blonde mevr erg Sjacherijnig!!!
Camping was erg doods, veel te stil, ook voor de kids, Camping was nog lang niet af!
in de omgeving is bijna niets te ondernemen.

Kortom wij zijn erg blij dat we hier maar 1 wk hoefden te verblijven, daarna op naar de volgende camping.

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?