9 dec 2016

Le Temple-sur-Lot
7,3
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Le Temple-sur-Lot? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Le Temple-sur-Lot aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

3 Accommodaties Frankrijk, Aquitaine, Le Temple-sur-Lot

Reviews van accommodaties in Le Temple-sur-Lot

Met jonge kinderen, Aug. 2016
L. Streppel

21-09-2016 Ontzettend genoten van onze vakantie bij Huis aan de Lot! Hele fijne safaritent , met veel ruimte om ons heen. Voor de kinderen is het heerlijke...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
Fam soeters

08-09-2016 Wij hebben weer een week genoten bij het huis aan de Lot!
Jan, Anja, Opa Wim en de kinderen zijn zeer gastvrij, je voelt je er echt welkom.
Wij...Lees verder

Le Temple-sur-Lot scoort een 7,3 uit 10, op basis van 2 reviews