Beoordelingen Camping Yelloh! Village Panorama du Pyla ****

25 oktober 2014

Yelloh! Village Panorama du Pyla****
6,4
Beoordelingen Camping Yelloh! Village Panorama du Pyla****
Grande Dune du Pyla, Route de Biscarrosse , F-33115, Pyla-sur-Mer (Gironde)

5 beoordelingen over Yelloh! Village Panorama du Pyla****

6,7
6,7
5,3
Taal:
Gezelschap:

zeer mooie plek voor sportieve benenvertalen

Beyns donderdag 22 augustus 2013
Staat van het sanitair

Goede, geen overgeorganiseerde camping. Terrassencamping tussen bomen. Als je aankomt, rijdt een wagentje je rond om een plek te kiezen. De plekken zijn vrijwel allemaal beschaduwd en variëren nogal van grootte en uitzicht. Wij hadden een werkelijk spectaculair uitzicht 50 m hoog over de zandbanken. Wel opletten: bij onweer zeer harde wind die je tent graag laat flapperen of vliegen. De camping is eigenlijk een grote heuvel, uitloper van Dune de pyla, dus sterke benen zijn nodig om rond te lopen en zeker om de 50 m schuin naar beneden over de duin naar zee te lopen. Daar is het leuk toeven aan het vrij korte strand, dat niet overvol is en waar de kleurige parapenters het luchtruim vullen. Let wel; het oceaanwater is vrij koud., kouder dan bij ons in België. Daarom lijkt ons deze camping vooral geschikt voor kinderen boven de 8,9 jaar. Goede mix van nationaliteiten met veel Fransen. Goed prijs/kwaliteits-restaurant (pizza enz.) en ook een 'sjieker' met heeeerlijke ijstoestanden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

vlak bij de duinenvertalen

martine baeyens zondag 19 mei 2013

een camping met veel ruime mobilhomes en mooie tenten,vlak bij de duinen,wel een camping in de bossen en licht heuvelachtig,mooi zwembad,mooi uitzicht vanuit het restaurant,aan de receptie waren ze vriendelijk
het is een toffe streek waar je goed kan fietsen,toffe stranden 3km voorbij de camping,anders biscarrosse plage is ook een aanrader
een uitstap naar het meer van sanquinet en arcachon en pyla sur mer zijn tof om te doen,en ga zekers oesters eten,heel goed daar
het was een tof weekje er tussen uit,maar ga niet terug omdat dit voor die streek lang genoeg is,en er valt nog zoveel te zien

Gereisd Met partner in mei 2013

Zeer gemende gevoelensvertalen

jkmm woensdag 16 september 2009
Staat van het sanitair

In augustus een week verbleven op deze camping. Strand heerlijk, camping qua ligging mooi en lekker onder de dennebomen. Restaurant erg goed en we waren bevoorrecht met een mooie plek. Auto parkeren was drama en leverde elke dag hoop gedoen op. Teveel tenten en veel te weinig parkeerplekken.
Sanaitair was erg slecht. Geen wc-brillen, overal spinneraggen en vieze douches. Dit vond ik persoonlijk erg jammer want er is echt wat van te maken!
We hebben een aantal campings in de buurt bekeken en daar was het hetzelfde qua sanitair. Het geld wordt duidelijk makkelijk verdiend in dit gebied.
Ik ga hier nooit meer heen.

Gereisd Met partner in augustus 2009

Mooi uitzicht, veel hoogte verschil.vertalen

Kamperman dinsdag 15 september 2009
Staat van het sanitair

De mensen op de receptie zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair kan beter maar is prima schoon. Een bakker die pas om 9 uur open gaat is niet handig als je een beetje optijd iets wil gaan bekijken. In de avonden koeld het erg hard af het is aan te raden om een langebroek mee te nemen. Als je naar voren gaat 's avonds is het te doen maar daar is niet heel veel te beleven. Het personeel in de golfkarretjes rijden echt als gekken over de camping en datis heel vervelend. Het eten in het restaurant heerlijk met een mooi uitzicht en de ijsjes niet te versmaden.
Eenmaal op het strand aangekomen kijk niet achterom dat naar boven klimmen komt straks wel. Strand is schoon en lekker rustig.
Voor ons een camping waar we niet meer heen zullen gaan. Puur het hoogte verschil en de (voor ons) rare openingstijden van bakker en restaurant en de slechte animatie. Maar wil je mooie foto's dan zit je daar echt geweldig.

Gereisd Met partner in augustus 2009

kleinere gezellige campingvertalen

Verlinde maandag 4 augustus 2008
Eetgelegenheden

Deze kleinere camping is ons goed bevallen,wij hadden met ons gezin een chalet vue mer geboekt.Huisje erg poper ,ongeloofelijk uitzicht op zee,geen avondlawaai,gezellig zwembad met glijbaan waar je de kids makkelijk in het oog kan houden (is geen bewaking/redder aanwezig)winkeltje met goed assortiment (verschillende warenhuizen op enkele km).Animatieteam misschien wat onervaren maar wij hebben geen behoefte aan elke avond een megashow.Strand aan camping smal en wat lastig te bereiken met kids maar in de buurt verschillende leuke stranden.Kortom heel toffe vakantie gehad!

Gereisd Familie in juli 2008

Camping Yelloh! Village Panorama du Pyla scoort een 6,4 uit 10, op basis van 96 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?