6,8
7,3

3° /

26 apr 2017

Braize (Allier)
Benieuwd naar wat er te beleven is in Braize (Allier)? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Braize (Allier) geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

2 Accommodaties Frankrijk, Auvergne, Braize (Allier)

Reviews van accommodaties in Braize (Allier)

Met oudere kinderen, Juli 2015
"Aanrader"over Champ de la Chapelle***
Familie R-R

23-03-2017 Onze kinderen - en wij dus ook - hebben zich heel goed geamuseerd op deze camping. Héél veel speelruimte, het eenvoudige zwembad was een schot in de...Lees verder

Met partner, 2016
"Een heerlijk verblijf midden in de natuur!"over Champ de la Chapelle***
Daphne

03-09-2016 Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op deze camping. Vriendelijke eigenaren, een rustige plaats voor de tent en veel mogelijkheden tot vermaak!Lees verder

Braize (Allier) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 7 reviews