4,9
9,1

21 jan 2018

Lurcy-Lévis
Benieuwd naar wat er te beleven is in Lurcy-Lévis? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Lurcy-Lévis geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

3 Accommodaties Frankrijk, Auvergne, Lurcy-Lévis

Reviews van accommodaties in Lurcy-Lévis

Met partner, Aug. 2016
"Een top adres!"over Gîte Le Marronnier
Adje

12-07-2017 Wij zijn net terug van een heerlijk verblijf van twee weken in Gite le Marronnier. Dat dit nog bestaat, geweldig! Ontzettend gastvrije en vriendelijke...Lees verder

Met jonge kinderen, 2014
"Een droomplek"over Gîte Château Neureux
Francien van Beusek...

31-07-2014 Wat een prachtige locatie, zeer gastvrij.
Wij hadden een kamer in het kasteel, de kinderen voelden zich prins en prinses en wij ook.
Jammer dat we...Lees verder

Lurcy-Lévis scoort een 8,3 uit 10, op basis van 18 reviews