5,4
6,3

24 aug 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Montaigu le Blin? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Montaigu le Blin aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

3 Accommodaties Frankrijk, Auvergne, Montaigu le Blin

Reviews van accommodaties in Montaigu le Blin

Met jonge kinderen, Aug. 2017
"Top"over Les Voisins
Détje Stapel

10-08-2017 Ruime plekken, schoon sanitair, vriendelijke, behulpzame en super hardwerkende eigenaren, geweldige sfeer en fantastisch eten.Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
"Een superadres!"over Les Voisins
Niels

05-09-2016 Via een familielid werd Les Voisins ons onder de aandacht gebracht. We hebben hier 2 weken met onze vouwwagen gekampeerd. Wat een heerlijke tijd...Lees verder

Montaigu le Blin scoort een 7,4 uit 10, op basis van 5 reviews