21 okt 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fuissé bij :

2 Accommodaties Frankrijk, Bourgogne, Fuissé

Reviews van accommodaties in Fuissé

Met jonge kinderen, Aug. 2017
"Prachtige locatie!"over La Bergerie de Fuissé
Ellen

14-09-2017 Ideale plek om te overnachten als je op doorreis bent. Locatie is heel mooi. Wij hadden een grote kamer van alle luxe voorzien.
Wij vonden het jammer...Lees verder

Met partner, Juni 2016
Leo Arendse

19-10-2016 Op doorreis naar Spanje onze vaste stop, fantastisch verblijf met een uitmuntende kamer met een zeer gastvrije ontvangst.Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Fuissé? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Fuissé scoort een 8,8 uit 10, op basis van 3 reviews