4,0
5,7

1° /

16 dec 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe

1 Accommodatie Frankrijk, Bourgogne, St Leger De Fougeret

Reviews van accommodaties in St Leger De Fougeret

Anders, Sept. 2017
over L'Etang de la Fougeraie****
W NAUTA

05-09-2017 WIj hebben hier een fantastische vakantie gehad! We hadden erg mooi weer.Lees verder

Anders, Sept. 2017
over L'Etang de la Fougeraie****
Jeroen VAN DER VEEN

04-09-2017 In de tent zit een verschrikkelijk slecht bed, waardoor we slecht hebben geslapen!Lees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in St Leger De Fougeret? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in St Leger De Fougeret geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
St Leger De Fougeret scoort een 7,2 uit 10, op basis van 6 reviews