2,7
2,7

-2° /

6 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
6,7
Benieuwd naar wat er te beleven is in Vignoles? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Vignoles geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

1 Accommodatie Frankrijk, Bourgogne, Vignoles

Reviews van accommodaties in Vignoles

Met jonge kinderen, Juli 2013
A.C.Aarden

22-08-2013 Bij toeval op deze camping terecht gekomen voor overnachting op terugreis uit de Provence. Mooi verzorgde plekken, schoon sanitair. Bij aankomst...Lees verder

Met partner, Aug. 2013
j de ridder

11-08-2013 wij hebben hier de overnachting op onze terugreis vanaf de Costa brava gedaan.
het is ons prima bevallen en zeker voor herhaling vatbaar.
sanitair was...Lees verder

Vignoles scoort een 6,7 uit 10, op basis van 2 reviews