5,7
3,4
4,8

20 sep 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
5,7
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Géraudot? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Géraudot aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

1 Accommodatie Frankrijk, Champagne Ardenne, Géraudot

Reviews van accommodaties in Géraudot

Met partner, Jan. 2017
"Voor ons ok"over Departemental L'Epine Aux Moines
Enske

02-04-2017 Wij hebben van deze camping gebruik gemaakt op weg naar het zuiden en is goed meegevallen. Ontvangst, sanitair okLees verder

Met partner, Aug. 2016
"Leuke camping voor een paar nachten"over Departemental L'Epine Aux Moines
robmaxim

12-09-2016 Per ongeluk zijn we op deze camping terecht gekomen. De camping aan de overkant was "complet". We hebben 3 nachten op deze camping gestaan en een...Lees verder

Géraudot scoort een 5,7 uit 10, op basis van 3 reviews