6,2

1° /

16 dec 2017

Thonnance-les-Moulins (Haute Marne)
6,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Thonnance-les-Moulins (Haute Marne) bij :

1 Accommodatie Frankrijk, Champagne Ardenne, Thonnance-les-Moulins (Haute Marne)

Reviews van accommodaties in Thonnance-les-Moulins (Haute Marne)

Met jonge kinderen, Aug. 2017
"Prima camping"over La Forge de Sainte Marie*****
Familie

08-09-2017 Een fijne tijd hier gehad op deze camping met onze 3 jonge kinderen. Het springkussen aan het begin van de camping werd door onze kinderen erg...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2017
"Fijne vakantie gehad ondanks het mindere begin"over La Forge de Sainte Marie*****
Hans Cool

17-08-2017 Door autopech op 10 km van de camping was onze vakantie niet optimaal begonnen. De auto werd weggesleept, maar tijdens het wachten op de depannage...Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Thonnance-les-Moulins (Haute Marne)? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Thonnance-les-Moulins (Haute Marne) scoort een 6,2 uit 10, op basis van 28 reviews