Beoordelingen Camping Le Val de Bonnal*****

6,6

20 september 2014

Le Val de Bonnal*****
Beoordelingen Camping Le Val de Bonnal*****
1 Chemin du Moulin, F-25680, Rougemont (Doubs)

Camping Le Val de Bonnal scoort een 8,1 uit 10, op basis van 248 beoordelingen

"Goed maar geen 5 sterren waard"vertalen
Verheyen Leen
4,0
Staat van het sanitair

05-08-2014 Wij zijn hier geweest van 25 - 29 juli met 2 kleine kids van 3 en 4 jaar op camping.
De campingplaatsen zijn erg ruim, heel veel privacy. Hele mooie camping maar geen 5 sterren waard. Voor een 5 sterrencamping verwacht ik toch iets meer luxe.

Het zwembad is veel te klein voor zo'n grote camping. Is veel kleiner dan op foto. Heel weinig ligbedden, wij hebben met onze handdoek op de grond gelegen maar dan is er zelfs geen plek en gegarandeerd is je handdoek nat. De steentjes rond het zwembad doen echt pijn aan de voeten. Gelukkig is er ook het meer, dit is wel een fantastisch mooie plek, echt mooi om een wandelingetje te maken.

De sanitairblokken zijn echt veroudert, het was wel proper maar echt oud waardoor het eigenlijk niet proper oogt. Er staat wel een nieuwe blok aan het zwembad, die is echt wel goed maar voor ons was hij echt ver wandelen.
We moesten ook bijna 1 km wandelen om eens even brood te gaan halen of naar de receptie.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke,ruime camping"vertalen
kathleen dejaeghere
Staat van het sanitair

29-07-2013 We zijn met drie kids van 7,11 en 13 jaar 1 week op deze camping geweest.Het is een ruime camping met veel schaduw en grote standplaatsen. Er zijn ook ruime plekken waar de kids kunnen batmintonnen en een groot voetbalterrein.Het zwembad is dan ietsje aan de kleine kant. Maar je kunt heerlijk zwemmen in het meer. Het is ook rustig wandelen langs de uitgestrekte meren.
Het campingwinkeltje heeft een tamelijk uitgebreid assortiment.
Het restaurant valt ook goed mee (zeker de pizza's die ter plaatse vers gemaakt worden ) en is niet zo duur.
Het is er 's avonds rustig.
Dus deze camping is zeker een aanrader voor mensen die rustig willen genieten van hun verlof.Voor de kinderen is er vanalles te doen.
Het enige minpunt is dat er in de omgeving niet veel te doen is, dus je moet wel enkele kilometers rijden om iets te bezichtigen.

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?