6,3
6,8
6,4
7,1

24 mei 2018

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
6,3
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Pommeuse? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Pommeuse aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pommeuse bij :

2 Accommodaties Frankrijk, Ile de France, Pommeuse

Reviews van accommodaties in Pommeuse

Met jonge kinderen, Mei 2018
"Prima camping voor een kort verblijf"over Iris Parc Le Chêne Gris****
Linda

15-05-2018 We werden heel vriendelijk ontvangen bij de receptie, heerlijk gegeten in het restaurant. Zwembad ziet er keurig verzorgd uit.
Wij hadden een...Lees verder

Met oudere kinderen, Mei 2018
"Voor herhaling vatbaar!"over Iris Parc Le Chêne Gris****
Margriet

11-05-2018 Deze camping zal ik iedereen aanraden die met het gezin Parijs en Eurodisney wil bezoeken! De camping ziet er keurig verzorgd uit. Je kunt er heerlijk...Lees verder

Pommeuse scoort een 6,3 uit 10, op basis van 126 reviews