Beoordelingen Camping L' Hippocampe*****

6,5
6,4
6,8
met oudere kinderen, Juli 2013
"Gezellige camping jammer van het lawaai s'avonds"vertalen
jurgen
Eetgelegenheden

27-7-2013 Wakiki caravan gehuurd nr 39 via touroperator was zeer proper en verzorgd enkel slechte matrassen en geen plaats om auto te parkeren naast caravan.
Mooie verzorgde camping met heel mooie zwembad en op 1 km te voet van de zee en goede uitvalsbasis.
Wat de punten van de camping negatief trekken zijn het avond lawaai van 20 uur tot 24 uur van de over camping La sirene van de theater voorstellingen.
Op deze camping zijn geen voedingsmiddelen te verkrijgen maar gewoon de straat oversteken is de zuster camping la sirene en daar is echt van alles te verkrijgen.
Nederlandstalige receptie.
Totaal geen WIFI op de camping enkel en het cafeetje waar als je een drankje besteld 1 uur op internet zou kunnen helaas werkt het meer niet dan wel en als het werkt zeer traag.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Dit nooit meer"vertalen
Peggy
2,0
2,0
3,0
1,0
Staat van het sanitair

1-11-2012 Wij zaten met drie kleine kinderen helemaal voorin het park. In de avond zaten we in de mega harde herrie/entertainment van de overburen. Je kon zelfs elkaar niet meer verstaan. Dit bleef duren tot 12uur 's nachts. Wij hebben klacht neergelegd daar maar ook thuis en vervolgens bood touroperator 5procent korting aan op de volgende reis. Wij weten een ding zeker nooit meer een reis via deze maatschappij

met vrienden, Juli 2012
"Aangenaam verast"vertalen
Car Van Gansen
Staat van het sanitair

28-7-2012 Best een mooie camping al is het zwembad aan de kleine kant in deze drukke periode. aan de overkant is La Sirene ook toegankelijk maar nog veel drukker.
Bungalow Waikiki van touroperator was splinter nieuw zeer mooie aangename accommodatie volgend jaar zou er een volledig nieuwe straat fiji's staan.
personeel touroperator was zeer vriendelijk en zeer toegankelijk als er al een probleem was werd dit onmiddellijk opgelost.
zeker voor herhaling vatbaar

Familie, Aug. 2005
Verlinde
Staat van het sanitair

23-8-2006 Wij verbleven hier twee weken,de caravan was vies toen we aankwamen,het bed piepte vreeselijk,maar er was wel voldoende ruimte voor ons 5.Zwembad mooi en proper.receptie vriendelijk.Maar kom hier niet met kleine kinderen die moe zijn om 22u en als je voor 24u15 een oog wil dicht doen!De avondanimatie op naburige campings is erg duidelijk hoorbaar!Erg drukke weg om over te steken naar la sirene(winkel etc)dus konden de kinderen (twee van 9 eentje van 5)niet alleen om brood .We hebben wel een leuke vakantie gehad maar het lawaai tot de late uren was storend.

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?