Beoordelingen Camping L' Hippocampe*****

met jonge kinderen, Juli 2014
"Aanrader !!"vertalen
Nathalie
Eetgelegenheden

13-08-2014 Wij hebben een stacaravan gehuurd 3 kamer met airco. Was zeer goed buiten de dampkap die heel veel was. Wij hebben 2 kids 6 jaar en 1,5 jaar. Ze hebben hun enorm geamuseerd. Was wat bang omdat ik vanalles las op internet kwa negatieve commentaren maar daar is niets van aan. Uiteraard hoor je een beetje de animatie savonds maar je bent op camping he. Om 24.00 liep de security rond zodat het overal stil zou zijn. Het zwembad van la sirene was top. Alhoewel m'n dochtertje liever in het zwembad bleef van lhippocampe.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima vakantie"vertalen
Andrès
Staat van het sanitair

12-08-2014 Ideale camping met kleine kids (is effectief rustiger dan overzijde, camping La Sirene waarvan je ook de faciliteiten kunt gebruiken).
Vriendelijk personeel.
Heel wat faciliteiten en top animatie (mooie avondshows).
De zwembaden (inclusief deze van La Sirene) hebben alles te bieden, voor elke leeftijd.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Prachtige camping in een prachtige streek."vertalen
Alexander Vlassak
Staat van het sanitair

04-07-2014 Wij hebben een super tijd gehad met onze 2 kleine kinderen. De zee ligt wel op meer dan 900m. En het lawaai was goed hoorbaar, maar kindjes sliepen er door. Best dat ze iets vroeger beginnen met de activiteit zodat deze iets eerder gedaan zijn. Zeer mooie havens en kleine stadjes in de buurt. Ook het strand was super. Wel Argeles plage centre pakken. Wij komen zeker nog eens terug!

De beste prijzen en last minutes voor Camping L' Hippocampe***** bij:

met partner, Mei 2014
"Bedrogen door touroperator"vertalen
Marino Versavel
5,0
4,0
Eetgelegenheden

19-06-2014 Wij hebben deze camping speciaal uitgekozen voor de mooie ligging en zeker voor de WIFI, die toen ook vermeld stond in de brochure. Daar bij aankomst geen WIFI aanwezig en de accommodatie was ook niet erg netjes. Bij thuiskomst de tevredenheidsenquete ingevuld met de zelfde meldingen, kreeg bericht terug dat ze schriftelijk binnen een maand mij zouden contacteren, niks gehoord!!! Wij voelen ons bedrogen als trouwe klanten. Dus beste mensen wees op jullie goede. Anders was deze camping wel een aanrader maar zeker nooit meer met deze touroperator.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Gezellige camping jammer van het lawaai s'avonds"vertalen
jurgen
Eetgelegenheden

27-07-2013 Wakiki caravan gehuurd nr 39 via touroperator was zeer proper en verzorgd enkel slechte matrassen en geen plaats om auto te parkeren naast caravan.
Mooie verzorgde camping met heel mooie zwembad en op 1 km te voet van de zee en goede uitvalsbasis.
Wat de punten van de camping negatief trekken zijn het avond lawaai van 20 uur tot 24 uur van de over camping La sirene van de theater voorstellingen.
Op deze camping zijn geen voedingsmiddelen te verkrijgen maar gewoon de straat oversteken is de zuster camping la sirene en daar is echt van alles te verkrijgen.
Nederlandstalige receptie.
Totaal geen WIFI op de camping enkel en het cafeetje waar als je een drankje besteld 1 uur op internet zou kunnen helaas werkt het meer niet dan wel en als het werkt zeer traag.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Dit nooit meer"vertalen
Peggy
2,0
2,0
3,0
1,0
Staat van het sanitair

01-11-2012 Wij zaten met drie kleine kinderen helemaal voorin het park. In de avond zaten we in de mega harde herrie/entertainment van de overburen. Je kon zelfs elkaar niet meer verstaan. Dit bleef duren tot 12uur 's nachts. Wij hebben klacht neergelegd daar maar ook thuis en vervolgens bood touroperator 5procent korting aan op de volgende reis. Wij weten een ding zeker nooit meer een reis via deze maatschappij

met vrienden, Juli 2012
"Aangenaam verast"vertalen
Car Van Gansen
Staat van het sanitair

28-07-2012 Best een mooie camping al is het zwembad aan de kleine kant in deze drukke periode. aan de overkant is La Sirene ook toegankelijk maar nog veel drukker.
Bungalow Waikiki van touroperator was splinter nieuw zeer mooie aangename accommodatie volgend jaar zou er een volledig nieuwe straat fiji's staan.
personeel touroperator was zeer vriendelijk en zeer toegankelijk als er al een probleem was werd dit onmiddellijk opgelost.
zeker voor herhaling vatbaar

Familie, Aug. 2005
Verlinde
Staat van het sanitair

23-08-2006 Wij verbleven hier twee weken,de caravan was vies toen we aankwamen,het bed piepte vreeselijk,maar er was wel voldoende ruimte voor ons 5.Zwembad mooi en proper.receptie vriendelijk.Maar kom hier niet met kleine kinderen die moe zijn om 22u en als je voor 24u15 een oog wil dicht doen!De avondanimatie op naburige campings is erg duidelijk hoorbaar!Erg drukke weg om over te steken naar la sirene(winkel etc)dus konden de kinderen (twee van 9 eentje van 5)niet alleen om brood .We hebben wel een leuke vakantie gehad maar het lawaai tot de late uren was storend.

In welk land rij jij het liefst auto?