Beoordelingen Camping La Sirène*****

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Super"vertalen
Embrechts Betty
Staat van het sanitair

8-9-2012 Wij zijn in 2010 voor de 1e keer hier geweest en wilden opslag terug gaan! Een zeer grote camping waar toch nog rust te vinden is, een zwembad voor de kinderen om u tegen te zeggen. Ze hebben zich geen seconde verveelt. Ook het strand was zalig, met het treintje kan je voor amper geld een ganse dag zorgeloos naar daar toe (4 euro/ volw en 2.5 euro/kind en dit is retour inbegrepen). Ook Argeles Port is magnifiek mooi. Hebben een uitstap gedaan naar Banyules en zijn afgekomen via Collioure, zou het nooit meer zelf met de wagen doen (vrijd druk en weinig parkeergelegenheid) Vanaf de parking Carrefour kan je met de 1 euro bus ze ook bezoeken. Het bezoek aan parc de valmy is prachtig met zijn eindeloos uitzicht over Argeles, maar goed te combineren met Les Aigles een mooie wild en roofvogelspectakel. Kortom aan ons hebben ze vaste klant gewonnen onze kinderen zijn 14 / 8 / 7 en voor elk was er wat te doen.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Plus jamais !"vertalen
Stéphanie
2,0
5,0
3,0
4,0

23-7-2012 Logement neuf magnifique et très propre mais très très très loin de l'entree et de la piscine. Navette de petit train régulières mais chère. Restaurant médiocre pour le prix, personnel de certains services peu agréables. Piscine glacée, pas de surveillance des alentours de la piscine, aucun respect des règles de la part de certains vacanciers (étrangers...), on fume, on écrase les mégots dans l'herbe, on laisse manger aux abords de la piscine, on retrouve des frites écrasées au sol , des boules de glace, bref, c'est dégoûtant! De plus, pas de transat, soit on est à même le béton, soit dans l'herbe boueuse dans des cigarettes et biscuits écrasés. Spectacle de simba magnifique mais même des gens hors du camping y vont, donc pas de place et aucune surveillançe. Très mauvais rapport qualité prix.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Très beau"vertalen
Annouck
Staat van het sanitair

20-8-2012 très beau camping , les cottages de luxe sont superbes .tout le domaine est magnifiquement arboré , bcp d'ombre . magasins bien achalandés et pas trop cher , animation excellente , spectacles sublîmes .
seuls bémol : pas de sièges à la piscine (première fois que je vois cela !) et eau très froide car pas chauffée . sinon très bien . dommage que l'on ne puisse venir s'installer à la piscine pour la journée avec un bon livre ...passer la journée sur le sol c'est un peu dur pour le dos ; )

met jonge kinderen, Juli 2012
"Goed"vertalen
katrien
Staat van het sanitair

22-7-2012 wij zijn een gezin van met twee kinderen van 1 en 4 jaar, de kinderen hebben zich prima vermaakt, we hebben geboekt met vancansoleil de staancaravan was tip top inorde alles zo goed als nieuw, wel alleen spijtig dat er voor de staancaravan allemaal steentjes lagen het kind van 1 jaar stak de steentjes in zijn mond, het zwembad was mooi maar wel een beetje koud voor de kindjes niet aangenaam, maar één maal erin ging het wel, geen ligstoelen na een paar dagen helemaal stijf van op de harde grond te liggen, de kinderanimatie was heel leuk voor de kindjes, alleen de animatie van s'avonds was wel heel luidruchtig maar lagen er dan ook vlakbij en met oordopjes konden we slapen, maar de kindjes hebben daar geen last van gehad, de camping was ook heel netjes onderhouden,de bakker was ook heel goed alleen het winkeltje was heel duur maar buiten de camping suppermarkten genoeg, het afhaalresturant op de camping was heel goed en veel keus, over het algemeen hebben we een geslaagde vakantie gehad.

met jonge kinderen, Juni 2012
"A recommander"vertalen
les delbos
Staat van het sanitair

8-7-2012 tres beau camping avec une splendide végétation et un niveau de propreté très élevé. nos enfants garderons un superbe souvenir des piscines et du mini club . Seul petit point négatif (mais pas des plus important) , l'humeur parfois agressive des tenanciers de certains petits commerces du camping . Bravo également pour la qualité de certaines animation du soir (par ex le spectacle de SIMBA )

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Geweldige kindvriendelijke camping"vertalen
annicka
Staat van het sanitair

13-8-2011 we zijn met onze 3 kinderen naar deze camping geweest en hebben er een super tijd achter de rug . Mooie camping met een zwembad dat als een waar paradijs voor de kinderen is .
leuke mooie huisjes , zeer propere camping en genoeg te zien in de omgeving .Het water van het zwembad was soms koud maar als het 30 graden buiten is valt de temperatuur van het water best mee , een toppunt is de ligweide . Iedereen heeft een plek en er zijn genoeg plekken met schaduw of zon , zo hoeft niemand te klagen over het reserveren van bedjes .
de supermarkt op de camping heeft genoeg waar alsook de bakker .Elke morgen gingen we om onze krant en ook hier hebben we nooit 1 moeten missen ... genoeg keuze want er waren 3 belgische kranten . Wij zijn 1x naar een schow gaanzien , was zeer mooi maar begon veel te laat 21.45u voor kinderen .
het enige minpunt voor ons was het restaurant op de camping . We zijn er 3keer gaan eten en hebben 3keer iets anders genomen en het eten heeft ons niet kunnen bekoren .

met jonge kinderen, Juni 2011
"Fijne camping"vertalen
Jari
Staat van het sanitair

11-7-2011 We hadden een fiji stacaravan gehuurd bij een touroperator die erg klein was
er stond in dat de caravan voor 6 personen was maar we telden maar 2 1 persoonsbedden en 1 2 persoonsbed maar het was wel allemaal spliksplinternieuw De omgeving was wel mooi met de stranden op ruim 1km en een groot lunapark op 750m. De stad lag op zo'n 4 km van de camping . aan het zwembad lag er veel volk maar in de brochure zag alles er zo mooi uit en ja er waren 9 glijbanen maar slechts 2 waren er fijn de bakker was vrij goedkoop en had lekkere dingen maar het winkeltje kan je vergelijken met een kleine carrefour maar die was heel duur ongeveer 3 euro voor een fles frisdrank Dan kun je beter naar een carrefour in Argelès zelf gaan of een Intermarché in Argelès plage

met oudere kinderen, Juni 2011
"Toffe vakantie"vertalen
Fam. Despriet
4,0

30-3-2012 Mooi zwembad. Zeer mooie omgeving waar veel te beleven was, mooi haventje en dicht bij de Spaanse grens, ook de moeite waard. Er is maar één iets tegen gevallen en dat was het eten in het restaurant, anders een zeer leuke vakantie. Zeer mooie caravan van onze touroperator gekregen met voldoende schaduw, ze was spik splinternieuw.

met jonge kinderen, Aug. 2010
"Zeer leuke vakantie gehad!"vertalen
Fam. Vranken
Staat van het sanitair

6-9-2010 De kinderen, 7, 5 en 2 jaar, hebben zich goed geamuseerd en waren treurig toen ze terug naar huis moesten gaan. Dit zegt toch al veel over de vakantie, niet?
Pluspunten: Mooie streek (Collioure moet je gezien hebben, Spanje op 10 minuten), leuk zwembad, camping zeer goed onderhouden, knappe voorstellingen, paardrijden in de omgeving, mooie marktjes, ...
Minpuntjes: kids zijn te jong om in de zee te gaan zwemmen, na 2m in het water konden ze niet meer staan. Maar het zwembad maakte dit ruimschoots goed, mooie glijbanen, niet al te koud water (opwarming zon). Wel veel volk omdat zowel de mensen van Hippocampe en Bois de Valmarie mochten komen zwemmen in La Sirène. De keuze van het zwemuur bepaalde ook hoeveel volk er was: voormiddag en late middag viel de drukte goed mee.
Verkeer op de camping nogal gevaarlijk voor de vele kids.
Geboekt via Vacansoleil met kinderanimatie, bij aankomst bleken de dames/heren echter al huiswaarts getrokken.
Slotconclusie: volgend jaar toch terug!

met partner, Sept. 2009
"Volgend jaar gaan we terug"vertalen
wendy
Staat van het sanitair

25-9-2009 De camping is inderdaad zeer groot en wij zouden er niet willen zitten in juli of augustus maar in september viel de drukte daar zeer goed mee.
Het is voor zo een groote camping zeer goed onderhouden en alles is er aanwezig zodat als je een dagje op de camping wilt blijven je alles bij de hand hebt.
Hun grootste troef is dat ze musicals hebben van zeer hoog kwaliteit en dat je er van op een verhoogt balkon er samen met een etentje kunt van genieten.
De kwaliteit van het eten is naar gelang wat je neemt best oké.
Voor ons was het de eerste maal dat we op een camping op vakantie gingen daar voor altijd op hotel met een all-in formule maar deze vakantie beviel ons beter en kwam een pak goedkoper uit ondanks dat we vrij veel uit eten geweest zijn was het toch 1000€ goedkoper of andere jaren.
Het voordeel is ook dat je vrij bent en niet op uur een tijd moet gaan eten.
De streek is ook prachtig een zeer afwisselend je zit langs de ene kant in de bergen een aan de andere kant met de zee

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?