Beoordelingen Camping La Sirène*****

17 beoordelingen over La Sirène*****

7,3
6,2
met jonge kinderen, Juli 2014
"Een keer daarna niet meer"vertalen
2havefun
3,0
Staat van het sanitair

02-08-2014 1 week op deze camping met 2 volwassenen en 1 kind van 8 jaar.
Zowel stacaravan als camping zijn proper. De camping is behoorlijk druk door de vele wagens die telkens door de straatjes rijden. Sommige chauffeurs hebben niet door dat de vele steppen en skatende kinderen wel onverwachte bewegingen kunnen maken.
Het zwembad is tamelijk groot, er is een gedeeltelijke overkapping bij regen. De ligweide is met pvc kunstgras, zonder schaduw en zonder ligstoelen. Doordat de camping ver van alles afligt, zitten de meeste bewoners steeds rond het zwembad, waardoor het behoorlijk druk is. Er rijdt een treintje naar de omliggende gebieden maar dit kost 4 euro per rit, te voet is bijna niets te doen. Het restaurant is redelijk maar duur en bevat enkel de klassieke gerechten. Je kan beter de auto nemen en naar een intermarche rijden waar je super kan eten voor weinig geld.
De avondshows zijn snel volzet, enkel in het frans, eventueel met een beetje engels. 5 sterren is overdreven, eerder 3 sterren.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Veel te drukke camping!"vertalen
Bogaerts
Staat van het sanitair

27-07-2014 Verzorgde park en stacaravans, maar veel te druk! Constant rijden er auto's, in het zwembad zit je als mieren op elkaar. En geen ligzetels! Wel heel mooi zwembad.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Voor één keer gaat het, geen 2de keer."vertalen
vicky claessen
4,0

08-08-2014 Recent en proper onderkomen. Wel dicht op elkaar, voelden de trillingen van stappen in nabije caravan. Alle activiteiten niet altijd vermeld in weekbrochure. Zwembaden te klein voor aanwezigen. Ook als sardienen op elkaar naast zwembaden. Overdekt kinderzwembad bij regenweer dak niet gesloten. Verwarmd zwembad???? Shows 's avonds luidruchtig, begint veel te laat (21u45) voor gezin met kinderen 5j en 9j. Altijd musicals. Eetgelegenheden samengepropt en niet echt proper, vuilbakken vol. En het hoogseizoen moet nog beginnen? Slechte bewegwijzering naar camping. Gemeld aan receptie waar men zei dat "we langs de verkeerde kant" waren gekomen!

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Super"vertalen
Embrechts Betty
Staat van het sanitair

08-09-2012 Wij zijn in 2010 voor de 1e keer hier geweest en wilden opslag terug gaan! Een zeer grote camping waar toch nog rust te vinden is, een zwembad voor de kinderen om u tegen te zeggen. Ze hebben zich geen seconde verveelt. Ook het strand was zalig, met het treintje kan je voor amper geld een ganse dag zorgeloos naar daar toe (4 euro/ volw en 2.5 euro/kind en dit is retour inbegrepen). Ook Argeles Port is magnifiek mooi. Hebben een uitstap gedaan naar Banyules en zijn afgekomen via Collioure, zou het nooit meer zelf met de wagen doen (vrijd druk en weinig parkeergelegenheid) Vanaf de parking Carrefour kan je met de 1 euro bus ze ook bezoeken. Het bezoek aan parc de valmy is prachtig met zijn eindeloos uitzicht over Argeles, maar goed te combineren met Les Aigles een mooie wild en roofvogelspectakel. Kortom aan ons hebben ze vaste klant gewonnen onze kinderen zijn 14 / 8 / 7 en voor elk was er wat te doen.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Plus jamais !"vertalen
Stéphanie
2,0
3,0
4,0

23-07-2012 Logement neuf magnifique et très propre mais très très très loin de l'entree et de la piscine. Navette de petit train régulières mais chère. Restaurant médiocre pour le prix, personnel de certains services peu agréables. Piscine glacée, pas de surveillance des alentours de la piscine, aucun respect des règles de la part de certains vacanciers (étrangers...), on fume, on écrase les mégots dans l'herbe, on laisse manger aux abords de la piscine, on retrouve des frites écrasées au sol , des boules de glace, bref, c'est dégoûtant! De plus, pas de transat, soit on est à même le béton, soit dans l'herbe boueuse dans des cigarettes et biscuits écrasés. Spectacle de simba magnifique mais même des gens hors du camping y vont, donc pas de place et aucune surveillançe. Très mauvais rapport qualité prix.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Très beau"vertalen
Annouck
Staat van het sanitair

20-08-2012 très beau camping , les cottages de luxe sont superbes .tout le domaine est magnifiquement arboré , bcp d'ombre . magasins bien achalandés et pas trop cher , animation excellente , spectacles sublîmes .
seuls bémol : pas de sièges à la piscine (première fois que je vois cela !) et eau très froide car pas chauffée . sinon très bien . dommage que l'on ne puisse venir s'installer à la piscine pour la journée avec un bon livre ...passer la journée sur le sol c'est un peu dur pour le dos ; )

met jonge kinderen, Juli 2012
"Goed"vertalen
katrien
Staat van het sanitair

22-07-2012 wij zijn een gezin van met twee kinderen van 1 en 4 jaar, de kinderen hebben zich prima vermaakt, we hebben geboekt met vancansoleil de staancaravan was tip top inorde alles zo goed als nieuw, wel alleen spijtig dat er voor de staancaravan allemaal steentjes lagen het kind van 1 jaar stak de steentjes in zijn mond, het zwembad was mooi maar wel een beetje koud voor de kindjes niet aangenaam, maar één maal erin ging het wel, geen ligstoelen na een paar dagen helemaal stijf van op de harde grond te liggen, de kinderanimatie was heel leuk voor de kindjes, alleen de animatie van s'avonds was wel heel luidruchtig maar lagen er dan ook vlakbij en met oordopjes konden we slapen, maar de kindjes hebben daar geen last van gehad, de camping was ook heel netjes onderhouden,de bakker was ook heel goed alleen het winkeltje was heel duur maar buiten de camping suppermarkten genoeg, het afhaalresturant op de camping was heel goed en veel keus, over het algemeen hebben we een geslaagde vakantie gehad.

met jonge kinderen, Juni 2012
"A recommander"vertalen
les delbos
Staat van het sanitair

08-07-2012 tres beau camping avec une splendide végétation et un niveau de propreté très élevé. nos enfants garderons un superbe souvenir des piscines et du mini club . Seul petit point négatif (mais pas des plus important) , l'humeur parfois agressive des tenanciers de certains petits commerces du camping . Bravo également pour la qualité de certaines animation du soir (par ex le spectacle de SIMBA )

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Geweldige kindvriendelijke camping"vertalen
annicka
Staat van het sanitair

13-08-2011 we zijn met onze 3 kinderen naar deze camping geweest en hebben er een super tijd achter de rug . Mooie camping met een zwembad dat als een waar paradijs voor de kinderen is .
leuke mooie huisjes , zeer propere camping en genoeg te zien in de omgeving .Het water van het zwembad was soms koud maar als het 30 graden buiten is valt de temperatuur van het water best mee , een toppunt is de ligweide . Iedereen heeft een plek en er zijn genoeg plekken met schaduw of zon , zo hoeft niemand te klagen over het reserveren van bedjes .
de supermarkt op de camping heeft genoeg waar alsook de bakker .Elke morgen gingen we om onze krant en ook hier hebben we nooit 1 moeten missen ... genoeg keuze want er waren 3 belgische kranten . Wij zijn 1x naar een schow gaanzien , was zeer mooi maar begon veel te laat 21.45u voor kinderen .
het enige minpunt voor ons was het restaurant op de camping . We zijn er 3keer gaan eten en hebben 3keer iets anders genomen en het eten heeft ons niet kunnen bekoren .

met jonge kinderen, Juni 2011
"Fijne camping"vertalen
Jari
Staat van het sanitair

11-07-2011 We hadden een fiji stacaravan gehuurd bij een touroperator die erg klein was
er stond in dat de caravan voor 6 personen was maar we telden maar 2 1 persoonsbedden en 1 2 persoonsbed maar het was wel allemaal spliksplinternieuw De omgeving was wel mooi met de stranden op ruim 1km en een groot lunapark op 750m. De stad lag op zo'n 4 km van de camping . aan het zwembad lag er veel volk maar in de brochure zag alles er zo mooi uit en ja er waren 9 glijbanen maar slechts 2 waren er fijn de bakker was vrij goedkoop en had lekkere dingen maar het winkeltje kan je vergelijken met een kleine carrefour maar die was heel duur ongeveer 3 euro voor een fles frisdrank Dan kun je beter naar een carrefour in Argelès zelf gaan of een Intermarché in Argelès plage

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: