Beoordelingen Vakantiepark Le Bois Fleuri *****

Gezelschap:

Een fantastische vakantie!vertalen

annik baert maandag 20 oktober 2014
Eetgelegenheden

Een prachtig gelegen vakantiedomein, mooie verzorgde huisjes,kortom alles wat je nodig hebt is aanwezig. Shows s'avonds zijn de moeite waard, het zijn allemaal artiesten van buitenaf. Prachtig zwembad, steeds plaats want handdoeken mag je niet leggen. Tof voor kinderen en diegene die baantjes willen trekken kunnen dat gerust!
Het eten is er top zowel de handgemaakte pizza's als dineren in restaurant. Steeds lekker buffet. één minpuntje slechte ontvangst voor gsm en internet. Dit is ons heel goed bevallen, wij hebben reeds voor 2015 geboekt! Wij gaan normaal nooit 2x naar dezelfde plaats maar dit was gewoon top!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Tevreden... niet meer, niet minder...vertalen

Labbeke woensdag 6 augustus 2014
Eetgelegenheden

+ : klantvriendelijkheid, service, personeel, ligging, speeltuin

- : Het ontbijt (!iedere ochtend hetzelfde: jam, choco, kaas, hesp, yoghurt), bereikbaarheid met GSM, optie tot aankopen kaart vr wifi maar amper bereik tenzij aan zwembad, grootste zwembad is overal 2m diep waardoor het in kleinere zwembad te druk is

De huisjes staan kort op elkaar, afhankelijk van je wensen en buren kan dit positief of negatief zijn.
Wij verbleven in Belair, wat normaal voor 6 personen is maar voor 6 zou ik het toch te klein vinden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

camping génial, idéal pour les famillesvertalen

Wanty/ Gerin vrijdag 27 juni 2014
Eetgelegenheden

idéalement situé, le 'Bois Fleuri' est la destination de rêve pour notre famille. Le personnel est serviable, poli. Les services et activités proposées sont très vastes et adaptés à tout type de public. Nourriture variée et bonne proposée. Le logement Bel Air est super bien équipé et moderne, pour un prix très raisonnable. Convient à 2 familles.
En résumé, ce camping nous plaît, cela fait la troisième année que l'on vient et on a déjà réservé pour l'année prochaine.
Venez au Bois Fleuri

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Le Bois Fleuri***** bij:

Prachtvakantie!!vertalen

vanderstraeten zaterdag 12 juli 2014
Eetgelegenheden

Net terug van 2 weken Le Bois Fleuri, voor ons was het al de derde maal en we hebben ook opnieuw geboekt voor volgend jaar! 2 x Belair, en volgend jaar opteren we voor een huisje type family, nog meer luxe.
Een warm, vriendelijk onthaal. Het personeel van receptie tot onderhoudsploeg zijn allemaal heel vriendelijk en bekwaam! Het buffet is rijkelijk en verzorgd, alleen zou wat meer variatie in het hoofdgerecht welkom zijn maar dit is slechts een heel klein puntje van kritiek. Er is zeker voor ieder wat wils! Le bois Fleuri krijgt van ons een dikke pluim...
Fam.Vandermeersch (Ieper)

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2014

tres agreable endroitvertalen

titi vrijdag 11 juli 2014
Eetgelegenheden

Nous venons d'y sejourne pour la 3 eme fois et toujours enchante tant sur le point du logement,qu'au niveau personelle,et tres bon rapport qualite prix
proche du centre d,Argeles et de la plage,un pt train nous y amene tout les jours de 9h30 a 18h30.Nous y avons sejourne dans un chalet bel air,nous y etions tres bien .Differentes activites sont prevue tout les jours,tant pour les enfants que pour les adultes.personel tres serviable et agreable et souriant.
moi je dit qu,une chose j,y retourne

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

goed voor de prijsvertalen

jeroenvdw dinsdag 17 september 2013
Eetgelegenheden

Wij zijn net terug van een weekje op deze plek met 4 gezinnen en 6 kleine kinderen. We hadden allen de type 800 huisjes genomen wat geen overbodige luxe is met kindjes, voor 8 personen zouden deze inderdaad te klein zijn.De prijs viel voor ons goed mee, wij hadden een mooie promo bij touroperator. Het onthaal is zeker goed en over de service hadden we niet te klagen vb. kookvuur defect en al na 2min iemand ter plaatse, er onbrak een braadpan bij de inventaris en binnen het uur hadden we een nieuwe.... aanrader is het kinderpakket met het mooie reisbed en eetstoel...
Eten is inderdaad niet super maar volgens ons prijs/kwaliteit, proper resaturant en vriendelijke mensen (eitje of zo zou inderdaad wel mogen,...). Indien u het eten niet lekker zou vinden zijn er aan de kust (10min rijden) heel wat betaalbare mogelijkheden. Wij zijn tevreden vn onze vakantie en zouden zeker nog terugkeren (buiten het hoogseizoen want anders wel prijzig).

Gereisd Met jonge kinderen in Sept. 2013

Twijfelgevalvertalen

Elly vrijdag 13 september 2013
Eetgelegenheden

Huisje was vrij klein en je mocht niet te nauw kijken of je zag vuil liggen. Zelf kon ik net onder de douche, ben 1,70 dus dat is niet zo overdreven groot. Mijn man moest gebukt of zittend douchen want hij kon er niet onder. In tegenstelling tot wat hier herhaaldelijk terug komt vonden wij het eten wel lekker maar er is inderdaad wat weinig keus en komt altijd hetzelfde terug. Wel jammer is dat er bij het ontbijt geen eitjes te krijgen zijn en je ook maar 1 croissant per persoon mag nemen. Wat toch de specialiteit van Frankrijk is.

Gereisd Met partner in Sept. 2013

Grosse déception - ne vaut pas ses 5 étoilesvertalen

Lozé zaterdag 21 september 2013
Eetgelegenheden

Propreté moyenne! Il ne faut pas regarder en détail
Vaisselle de mauvaise qualité (1 seule poêle très abimée à changer!)
Au moment d'utiliser le sèche cheveu, les plombs ont sauté. Conclusion se rendre chaque jour aux douches communes. Nous avons rusé pour tout de même l'utiliser (débrancher le frigo; éteindre la télé et les lampes, chauffer à basse t°).
Activités: ZéRO! Soirées à thèmes: UNO, Puissance 4, LOTTO, Karaoké. Nous n'avons pas eu de spectacles. Ennuie TOTAL! Limite pour un 5 *
Barbecue commun répartit dans le camping sans éclairage (pas facile pour cuire sa viande). Idem pour se promener le soir dans les allées, éclairage quasi inexistant.
Camping éloigné du centre, obligation de prendre sont véhicules pour s'y rendre. En hors-saison seul deux petits trains sur dix fonctionnent. A certaines heures c'est complet pour embarquer!!
Camping "triste", sans âme.
Sécurité incertaine, il y a eu un vol de TV durant notre séjour -débarquement des gendarmes.
Bref très déçu!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Plus jamais!!vertalen

Louis dinsdag 20 augustus 2013
Eetgelegenheden

Très cher rapport qualité prix et surtout ne vaut pas un 5 étoiles!! Le personnel est sympathique, les animations pour enfants OK. Côté mobil home, saleté +++ (vitres opaques de saletés, résidus de cheveux dans la douche, armoires avec de multiples toiles d'araignées, mobilier de terrasse inutilisable sans un nettoyage au karcher!!! Côté piscine, je me demande toujours où se trouve le parc aquatique!!! Pour avoir un transat, il faut vous levez tôt puisque qu'il y a 1/3 de transats disponible pour l'ensemble du camp, donc il fallait se coucher sur sa serviette à terre... ça le fait pas trop pour un 5 étoiles!! Côté nourriture, à part le bar tapas plus que décevant: buffet moyen mais par contre avec une multitude de mouches sur le buffet froid, pour une pizza passez commande à 19H et vous l'aurez peut-être pour 20H30!! Par contre la petite superette OK. Les enfants (7 et 3 ) se sont bien amusés mais je pense que c'est plus lié à l''esprit "camping" mais par contre pour nous PLUS JAMAIS

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Nooit meer!vertalen

Evy zaterdag 20 juli 2013
Eetgelegenheden

Vies, vuil en ouderwets huisje, dringend aan vernieuwing toe. Veel te klein voor het aantal personen en van de inventaris ontbreekt veel.
Nergens zand, allemaal kiezels waarop de kindjes hun knieën kapot vallen.
Zwembad te klein voor het aantal bezoekers.
Voor ons een grote flop!

Gereisd Met jonge kinderen in 2013

Vakantiepark Le Bois Fleuri scoort een 8,0 uit 10, op basis van 507 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?