Beoordelingen Vakantiepark Le Bois Fleuri*****

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Goed voor de prijs"vertalen
jeroenvdw
Eetgelegenheden

17-9-2013 Wij zijn net terug van een weekje op deze plek met 4 gezinnen en 6 kleine kinderen. We hadden allen de type 800 huisjes genomen wat geen overbodige luxe is met kindjes, voor 8 personen zouden deze inderdaad te klein zijn.De prijs viel voor ons goed mee, wij hadden een mooie promo bij touroperator. Het onthaal is zeker goed en over de service hadden we niet te klagen vb. kookvuur defect en al na 2min iemand ter plaatse, er onbrak een braadpan bij de inventaris en binnen het uur hadden we een nieuwe.... aanrader is het kinderpakket met het mooie reisbed en eetstoel...
Eten is inderdaad niet super maar volgens ons prijs/kwaliteit, proper resaturant en vriendelijke mensen (eitje of zo zou inderdaad wel mogen,...). Indien u het eten niet lekker zou vinden zijn er aan de kust (10min rijden) heel wat betaalbare mogelijkheden. Wij zijn tevreden vn onze vakantie en zouden zeker nog terugkeren (buiten het hoogseizoen want anders wel prijzig).

met partner, Sept. 2013
"Twijfelgeval"vertalen
Elly
5,0

13-9-2013 Huisje was vrij klein en je mocht niet te nauw kijken of je zag vuil liggen. Zelf kon ik net onder de douche, ben 1,70 dus dat is niet zo overdreven groot. Mijn man moest gebukt of zittend douchen want hij kon er niet onder. In tegenstelling tot wat hier herhaaldelijk terug komt vonden wij het eten wel lekker maar er is inderdaad wat weinig keus en komt altijd hetzelfde terug. Wel jammer is dat er bij het ontbijt geen eitjes te krijgen zijn en je ook maar 1 croissant per persoon mag nemen. Wat toch de specialiteit van Frankrijk is.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Grosse déception - ne vaut pas ses 5 étoiles"vertalen
Lozé

21-9-2013 Propreté moyenne! Il ne faut pas regarder en détail
Vaisselle de mauvaise qualité (1 seule poêle très abimée à changer!)
Au moment d'utiliser le sèche cheveu, les plombs ont sauté. Conclusion se rendre chaque jour aux douches communes. Nous avons rusé pour tout de même l'utiliser (débrancher le frigo; éteindre la télé et les lampes, chauffer à basse t°).
Activités: ZéRO! Soirées à thèmes: UNO, Puissance 4, LOTTO, Karaoké. Nous n'avons pas eu de spectacles. Ennuie TOTAL! Limite pour un 5 *
Barbecue commun répartit dans le camping sans éclairage (pas facile pour cuire sa viande). Idem pour se promener le soir dans les allées, éclairage quasi inexistant.
Camping éloigné du centre, obligation de prendre sont véhicules pour s'y rendre. En hors-saison seul deux petits trains sur dix fonctionnent. A certaines heures c'est complet pour embarquer!!
Camping "triste", sans âme.
Sécurité incertaine, il y a eu un vol de TV durant notre séjour -débarquement des gendarmes.
Bref très déçu!!!!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Plus jamais!!"vertalen
Louis
3,0

20-8-2013 Très cher rapport qualité prix et surtout ne vaut pas un 5 étoiles!! Le personnel est sympathique, les animations pour enfants OK. Côté mobil home, saleté +++ (vitres opaques de saletés, résidus de cheveux dans la douche, armoires avec de multiples toiles d'araignées, mobilier de terrasse inutilisable sans un nettoyage au karcher!!! Côté piscine, je me demande toujours où se trouve le parc aquatique!!! Pour avoir un transat, il faut vous levez tôt puisque qu'il y a 1/3 de transats disponible pour l'ensemble du camp, donc il fallait se coucher sur sa serviette à terre... ça le fait pas trop pour un 5 étoiles!! Côté nourriture, à part le bar tapas plus que décevant: buffet moyen mais par contre avec une multitude de mouches sur le buffet froid, pour une pizza passez commande à 19H et vous l'aurez peut-être pour 20H30!! Par contre la petite superette OK. Les enfants (7 et 3 ) se sont bien amusés mais je pense que c'est plus lié à l''esprit "camping" mais par contre pour nous PLUS JAMAIS

met jonge kinderen, 2013
"Nooit meer!"vertalen
Evy
Eetgelegenheden

20-7-2013 Vies, vuil en ouderwets huisje, dringend aan vernieuwing toe. Veel te klein voor het aantal personen en van de inventaris ontbreekt veel.
Nergens zand, allemaal kiezels waarop de kindjes hun knieën kapot vallen.
Zwembad te klein voor het aantal bezoekers.
Voor ons een grote flop!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Déçue pour un 5 étoiles"vertalen
Evangelista
Eetgelegenheden

20-7-2013 On va dire que dans ce parc de loisirs car je n'appelle pas ça un camping, tout y est satisfaisant. On ne se sent pas dans un 5 étoiles. Cher, pas vraiment bon, pas toujours propre, literie pas top( mon dos essaie de s'en remettre). Je ne peux vous conseiller d'aller dans un camping plus petit mais avec une qualité supérieure. Sauf si vous êtes une bande de jeunes qui s.en fout du confort.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Pas adapte aux petits enfants"vertalen
beaudon
5,0

11-7-2013 le chalet 8 pers family etait bien mais pas comme sur les photos piscine froide pas de piscine adaptee aux enfants directement pas pied un peu dommage pataugeoire des tous petits froide aussi camping tres bruyant beaucoup d ados dans le camping tres tard le soir !!!! animations pas top du tout

met partner, Mei 2013
"Mooie omgeving"vertalen
toffel
Eetgelegenheden

11-5-2013 gemakkelijk bereikbaar openbaar vervoer (lille-montpellier-perpignan-argeles sur mer)
aan camping is er treintje die rijd van camping-station-strand ...en terug
treintje stopt aan strand-surfclub argeles sur mer

met jonge kinderen, Apr. 2013
"Een echt familie vakantiepark"vertalen
De Buck -Weylandt
Eetgelegenheden

19-12-2013 een mooi vakantiepark met een prachtig verwarmd openluchtzwembad.
een dikke pluim voor de animatoren

met jonge kinderen, Juli 2012
"Goed geschikt voor families met kinderen"vertalen
hilde vlamynck
Onderkomens

20-8-2012 Proper en goed uitgerust vakantiepark dichtbij zee (te bereiken met gratis treintje vanop vakantiedomein elk uur in 25 minuten), dichtbij treinstation Argelès (alternatief voor de files naar omliggende dorpjes Collioure, Banjuyls of bvb Perpignan) en dichtbij bergen en Spaanse grens : ruim zwembad in 3 delen, zodat "zwemmen" als het druk was ook nog kon, goede sportfaciliteiten (basket, pingpong, voetbal, tennis, petanque, fitnesszaaltje), veel bomen op terrein zodat je ook bij je chalet in de schaduw kan zitten, airco ! in chalet. Goed meertalig onthaal en animatoren, er wordt direct gereageerd bij problemen aan accomodatie. Elke avond animatie op een heus podium aan zwembad : redelijk tot goed niveau en qua geluid niet té luid en om 0.00 u is't gedaan.
Argelès plage is echt wel toeristisch : 13 in een dozijn en de wegen in Argelès zijn soms in dramatische toestand (treintje niet nemen als je rugproblemen hebt)

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?