Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 37
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Le Bois Fleuri*****
Beoordelingen Vakantiepark Le Bois Fleuri*****
Route de Sorède, F-66700, Argelès-sur-Mer
Accommodatie site

Vakantiepark Le Bois Fleuri scoort een 8,0 uit 10, op basis van 503 beoordelingen

39 beoordelingen over Le Bois Fleuri*****

6,8
6,7
6,6
6,5
6,8
met jonge kinderen, Juli 2014
"Tevreden... niet meer, niet minder..."vertalen
Labbeke

06-08-2014 + : klantvriendelijkheid, service, personeel, ligging, speeltuin

- : Het ontbijt (!iedere ochtend hetzelfde: jam, choco, kaas, hesp, yoghurt), bereikbaarheid met GSM, optie tot aankopen kaart vr wifi maar amper bereik tenzij aan zwembad, grootste zwembad is overal 2m diep waardoor het in kleinere zwembad te druk is

De huisjes staan kort op elkaar, afhankelijk van je wensen en buren kan dit positief of negatief zijn.
Wij verbleven in Belair, wat normaal voor 6 personen is maar voor 6 zou ik het toch te klein vinden.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Camping génial, idéal pour les familles"vertalen
Wanty/ Gerin
Eetgelegenheden

27-06-2014 idéalement situé, le 'Bois Fleuri' est la destination de rêve pour notre famille. Le personnel est serviable, poli. Les services et activités proposées sont très vastes et adaptés à tout type de public. Nourriture variée et bonne proposée. Le logement Bel Air est super bien équipé et moderne, pour un prix très raisonnable. Convient à 2 familles.
En résumé, ce camping nous plaît, cela fait la troisième année que l'on vient et on a déjà réservé pour l'année prochaine.
Venez au Bois Fleuri

met oudere kinderen, Juni 2014
"Prachtvakantie!!"vertalen
vanderstraeten
Eetgelegenheden

12-07-2014 Net terug van 2 weken Le Bois Fleuri, voor ons was het al de derde maal en we hebben ook opnieuw geboekt voor volgend jaar! 2 x Belair, en volgend jaar opteren we voor een huisje type family, nog meer luxe.
Een warm, vriendelijk onthaal. Het personeel van receptie tot onderhoudsploeg zijn allemaal heel vriendelijk en bekwaam! Het buffet is rijkelijk en verzorgd, alleen zou wat meer variatie in het hoofdgerecht welkom zijn maar dit is slechts een heel klein puntje van kritiek. Er is zeker voor ieder wat wils! Le bois Fleuri krijgt van ons een dikke pluim...
Fam.Vandermeersch (Ieper)

met jonge kinderen, Juni 2014
"Tres agreable endroit"vertalen
titi
Eetgelegenheden

11-07-2014 Nous venons d'y sejourne pour la 3 eme fois et toujours enchante tant sur le point du logement,qu'au niveau personelle,et tres bon rapport qualite prix
proche du centre d,Argeles et de la plage,un pt train nous y amene tout les jours de 9h30 a 18h30.Nous y avons sejourne dans un chalet bel air,nous y etions tres bien .Differentes activites sont prevue tout les jours,tant pour les enfants que pour les adultes.personel tres serviable et agreable et souriant.
moi je dit qu,une chose j,y retourne

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Goed voor de prijs"vertalen
jeroenvdw
Eetgelegenheden

17-09-2013 Wij zijn net terug van een weekje op deze plek met 4 gezinnen en 6 kleine kinderen. We hadden allen de type 800 huisjes genomen wat geen overbodige luxe is met kindjes, voor 8 personen zouden deze inderdaad te klein zijn.De prijs viel voor ons goed mee, wij hadden een mooie promo bij touroperator. Het onthaal is zeker goed en over de service hadden we niet te klagen vb. kookvuur defect en al na 2min iemand ter plaatse, er onbrak een braadpan bij de inventaris en binnen het uur hadden we een nieuwe.... aanrader is het kinderpakket met het mooie reisbed en eetstoel...
Eten is inderdaad niet super maar volgens ons prijs/kwaliteit, proper resaturant en vriendelijke mensen (eitje of zo zou inderdaad wel mogen,...). Indien u het eten niet lekker zou vinden zijn er aan de kust (10min rijden) heel wat betaalbare mogelijkheden. Wij zijn tevreden vn onze vakantie en zouden zeker nog terugkeren (buiten het hoogseizoen want anders wel prijzig).

met partner, Sept. 2013
"Twijfelgeval"vertalen
Elly
5,0

13-09-2013 Huisje was vrij klein en je mocht niet te nauw kijken of je zag vuil liggen. Zelf kon ik net onder de douche, ben 1,70 dus dat is niet zo overdreven groot. Mijn man moest gebukt of zittend douchen want hij kon er niet onder. In tegenstelling tot wat hier herhaaldelijk terug komt vonden wij het eten wel lekker maar er is inderdaad wat weinig keus en komt altijd hetzelfde terug. Wel jammer is dat er bij het ontbijt geen eitjes te krijgen zijn en je ook maar 1 croissant per persoon mag nemen. Wat toch de specialiteit van Frankrijk is.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Grosse déception - ne vaut pas ses 5 étoiles"vertalen
Lozé

21-09-2013 Propreté moyenne! Il ne faut pas regarder en détail
Vaisselle de mauvaise qualité (1 seule poêle très abimée à changer!)
Au moment d'utiliser le sèche cheveu, les plombs ont sauté. Conclusion se rendre chaque jour aux douches communes. Nous avons rusé pour tout de même l'utiliser (débrancher le frigo; éteindre la télé et les lampes, chauffer à basse t°).
Activités: ZéRO! Soirées à thèmes: UNO, Puissance 4, LOTTO, Karaoké. Nous n'avons pas eu de spectacles. Ennuie TOTAL! Limite pour un 5 *
Barbecue commun répartit dans le camping sans éclairage (pas facile pour cuire sa viande). Idem pour se promener le soir dans les allées, éclairage quasi inexistant.
Camping éloigné du centre, obligation de prendre sont véhicules pour s'y rendre. En hors-saison seul deux petits trains sur dix fonctionnent. A certaines heures c'est complet pour embarquer!!
Camping "triste", sans âme.
Sécurité incertaine, il y a eu un vol de TV durant notre séjour -débarquement des gendarmes.
Bref très déçu!!!!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Plus jamais!!"vertalen
Louis
3,0

20-08-2013 Très cher rapport qualité prix et surtout ne vaut pas un 5 étoiles!! Le personnel est sympathique, les animations pour enfants OK. Côté mobil home, saleté +++ (vitres opaques de saletés, résidus de cheveux dans la douche, armoires avec de multiples toiles d'araignées, mobilier de terrasse inutilisable sans un nettoyage au karcher!!! Côté piscine, je me demande toujours où se trouve le parc aquatique!!! Pour avoir un transat, il faut vous levez tôt puisque qu'il y a 1/3 de transats disponible pour l'ensemble du camp, donc il fallait se coucher sur sa serviette à terre... ça le fait pas trop pour un 5 étoiles!! Côté nourriture, à part le bar tapas plus que décevant: buffet moyen mais par contre avec une multitude de mouches sur le buffet froid, pour une pizza passez commande à 19H et vous l'aurez peut-être pour 20H30!! Par contre la petite superette OK. Les enfants (7 et 3 ) se sont bien amusés mais je pense que c'est plus lié à l''esprit "camping" mais par contre pour nous PLUS JAMAIS

met jonge kinderen, 2013
"Nooit meer!"vertalen
Evy
Eetgelegenheden

20-07-2013 Vies, vuil en ouderwets huisje, dringend aan vernieuwing toe. Veel te klein voor het aantal personen en van de inventaris ontbreekt veel.
Nergens zand, allemaal kiezels waarop de kindjes hun knieën kapot vallen.
Zwembad te klein voor het aantal bezoekers.
Voor ons een grote flop!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Déçue pour un 5 étoiles"vertalen
Evangelista
Eetgelegenheden

20-07-2013 On va dire que dans ce parc de loisirs car je n'appelle pas ça un camping, tout y est satisfaisant. On ne se sent pas dans un 5 étoiles. Cher, pas vraiment bon, pas toujours propre, literie pas top( mon dos essaie de s'en remettre). Je ne peux vous conseiller d'aller dans un camping plus petit mais avec une qualité supérieure. Sauf si vous êtes une bande de jeunes qui s.en fout du confort.

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: