Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 24
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
Taxo-les-Pins****

9,1
met oudere kinderen, Aug. 2013
"Séjour EXTRA!"vertalen
Van Binst Dominique

4-9-2013 J'ai passé 15 jours exceptionnels dans ce camping. Très satisfaite de mon bungalow point de vue confort et emplacement, allées fleuries et boisées, matins silencieux, piscines extraordinaires (jaccuzi, pataugeoires où même les adultes peuvent se détendre grâce à l'infrastructure, piscine agrémentée de petits ponts, bel éclairage nocturne,bien entretenues) marché. Des animateurs(Laurent, Sam, Teddy, Steven, Clem et le québécois) extrêmement sympas,compétents, soudés et complémentaires, chaleureux et dynamiques, bref heureux de leur job! Enorme merci, au passage, à Sam qui m'a permis de "m'éclater" lors des animations sportives, valorisant chacun,spectacles de QUALITE créés et présentés par les animateurs!) Des animations en soirée, variées et de qualité, l'accueil par des hôtesses souriantes (je n'ai pas eu le temps de tester restauration ni sanitaires) Bonne idée aussi de nous présenter les activités externes au camping, dégustation de produits locaux, bonnes adresses.Je reviendrai!

met vrienden, Juli 2013
"Excellent séjour"vertalen
Sarah.B
Staat van het sanitair

17-8-2013 Un excellent séjour que j'ai passé dans ce camping. Les activités y sont nombreuses et animées par une super équipe d'animation, toujours souriante et agréable. Tout a été mis en oeuvre pour que nos vacances soit parfaites ! Un grand merci à l'équipe d'animation, avec Laurent, Teddy, Steven, Sam, et Clem qui nous on fait passer une très bonne semaine. Un camping que je recommande sans aucune hésitation !

met jonge kinderen, Sept. 2009
"Zeer leuke vakantie"vertalen
Van Osselaer Gerry
3,0
Staat van het sanitair

13-1-2010 Vorig jaar zijn we hier op vakantie geweest van 1/9-11-9, met 2 kleine kindjes.
Zwembad was leuk,maar wel koud,en jammer dat er geen glijbaantje was.
Wel een speeltuin aanwezig,er rijdt een treintje dat je brengt vanuit de camping naar het centrum.
De winkel stelt niks voor,ik kon er enkel stokbrood kopen,maar op 5min rijden met de auto was er een grote carfour(gb) waar je echt alles kan kopen.
De electrische bbq was ook een topper,de service was top!Indien er iets defect was werd het binnen de 2h gemaakt!Laat je niet misleiden door een paar negatieve beoordelingen,want tenslotte plezier moet jezelf maken.Neem zeker zwembandjes mee voor kleine kindjes!Goede reis

met jonge kinderen, Juli 2009
"Een aanrader"vertalen
Fam De Schepper - P...
Staat van het sanitair

2-8-2009 Na al de negatieve reacties vreesden we het ergste voor onze afreis. We verbleven op de camping van 17/07/09 tot en met 01/08/09. ( 2 volwassenen en een kind van 7 jaar) Eénmaal aangekomen viel het ons 100 % mee - mooie camping - vriendelijke mensen waarvan enkelen de Nederlandse taal spraken - kindvriendelijk - mooie accomodatie - goed gelegen - rustige plaats gevraagd EN gekregen - animatie stopte STIPT om 24.00 uur - geen sprake van lawaai enkel muziek - uitslapen was mogelijk - beveiliging op de camping - mooi zwembad - genoeg ligstoelen - 1 min puntje : de campingwinkel stelt niet veel voor maar genoeg winkels in de buurt om uitgebreid te kunnen shoppen en winkelen - winkelen op zondag ZEKER NOOIT doen - wij hadden een topvakantie en gaan waarschijnlijk terug.

Familie, Aug. 2007
E-C
Staat van het sanitair

23-9-2007 Viel heel goed mee, vooral na het lezen van sommige mindere positieve reacties hier vreesden we het ergste.

Familie, Juli 2007
anthonissen
Staat van het sanitair

1-8-2007 We waren bang van de negatieve reacties op internet.Maar zorgen gemaakt om niets.Alles was heel goed. De grote campeerplaats met veel schaduw, mooi groot zwembad,animatie,sanitair werd alle dagen goed gepoetst en was dat vuil dan lag dat aan de gasten zelf.In de campwinkel was het wel duur en weinig keuze.Maar op 1km was er een grote carfour waar je alles kon kopen.Het strand nord lag op 3km.Het strand van Argeles centre op 6 km met mooie wandelboulevard en vele winkeltjes en vele eetgelegenheden.Wij hadden een heel goeie vakantie.Als er dan mensen zijn die zeuren en niet tevreden zijn raad ik aan van op hotel te gaan

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?