6,3
Stranden

21 okt 2020

Cap d'Agde
6,3
Benieuwd naar wat er te beleven is in Cap d'Agde? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Cap d'Agde geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cap d'Agde bij :

75 Accommodaties Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Cap d'Agde

Reviews van accommodaties in Cap d'Agde

Met partner, Juni 2020
henri

16-08-2020 direct na het open gaan van de Franse grenzen, i.v.m. Corona, naar la Mer vertrokken. wij hadden voor de hele maand juni gereserveerd.
door de corona...Lees verder

"Fantastich verblijf op Les Sables d'Or, Agde"over Les Sables d'Or (Glamping)*
De Zoete

19-10-2019 Fantastich verblijf op Les Sables d'Or, gehuurd bij Nederlanders particulier.
Komen hier nu al 12 jaar en komen volgend jaar zeker weer terug. Het...Lees verder

"Prima verblijf voor het geld."over Odalys Residence Saint Loup****
Kootje

01-10-2019 Ik had de reviews gezien en wist dat we niet in een 4 sterren complex zouden komen maar daar is de prijs ook niet naar. Het viel ons erg mee. We...Lees verder

Met partner, Aug. 2019
"Super!!"over Cap d`Agde
Smit

22-09-2019 Geweldig appartement met uitzicht op zee. Comfortabel ingericht en van alle gemakken voorzien!Lees verder

"Fantastisch !!"over Cap d`Agde
Smit

20-09-2019 Heerlijk luxe appartement, mooie ligging , strand op loopafstand, Smaakvol ingericht !
Van alle gemakken voorzien !!Lees verder

Cap d'Agde scoort een 6,3 uit 10, op basis van 293 reviews