6,6
9,4
9,1

19 feb 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Benieuwd naar wat er te beleven is in Casteil? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Casteil geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

1 Accommodatie Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Casteil

Reviews van accommodaties in Casteil

Met partner, Juli 2016
"Fantastisch"over Domaine St.Martin***
Jolanda Kramer

30-01-2017 geweldige camping onwijs leuke en behulpzame camping eigenaren camping ziet er verzorgd uit zeker een aanrader wij gaan dit jaar weer heenLees verder

Met oudere kinderen, Juli 2016
Famlie Lagemaat

05-09-2016 Fijne kleine camping. Geen animatie wat wij heerlijk vinden. Heel goede keuken: we hebben een aantal keer heerlijk gegeten!
Het is een...Lees verder

Casteil scoort een 8,3 uit 10, op basis van 11 reviews