6,6
9,4
9,1

4 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Benieuwd naar wat er te beleven is in Casteil? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Casteil geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

1 Accommodatie Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Casteil

Reviews van accommodaties in Casteil

Met oudere kinderen, Juli 2016
Famlie Lagemaat

05-09-2016 Fijne kleine camping. Geen animatie wat wij heerlijk vinden. Heel goede keuken: we hebben een aantal keer heerlijk gegeten!
Het is een...Lees verder

Met oudere kinderen, Aug. 2016
"Waanzinnig mooie camping!"over Domaine St.Martin***
Maureen Neger-Mande...

18-08-2016 Wat een heerlijke camping! Beetje steil, maar dat is goed voor de beentjes en de hartspieren. :-) We hebben er een supertijd gehad (Augustus 2016)....Lees verder

Casteil scoort een 8,3 uit 10, op basis van 11 reviews