6,6
9,4
9,1

19 aug 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Benieuwd naar wat er te beleven is in Casteil? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Casteil geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

1 Accommodatie Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Casteil

Reviews van accommodaties in Casteil

Met oudere kinderen, Aug. 2017
"Leuke kindvriendelijke camping"over Domaine St.Martin***
Nathalie

12-08-2017 Mooie camping, wij hadden Lodge gehuurd en hebben plaats 62 gekregen.
Mooie tent en leuke plek, wel behoorlijke klim hoor!!
Wij hadden begin van de...Lees verder

Met jonge kinderen, 2017
"Heerlijke camping!"over Domaine St.Martin***
Jessica

29-06-2017 De eigenaren doen er alles aan om je een fijne tijd te bezorgen en ze weten veel over de omgeving en de geschiedenis van het gebied. We zaten in een...Lees verder

Casteil scoort een 8,3 uit 10, op basis van 11 reviews