5,5
Stranden

11 dec 2016

Marseillan-Plage
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marseillan-Plage bij :

35 Accommodaties Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Marseillan-Plage

Reviews van accommodaties in Marseillan-Plage

Anders, Nov. 2016
Elisabeth DE HAAN-V...

12-11-2016 We komen hier al jaren en steeds tot volle tevredenheid. De ligging van de camping aan het strand, en aan de voorzijde aan de boulevard met al zijn...Lees verder

Anders, Nov. 2016
"Heerlijke camping."over Beauregard Plage***
Cor SWARTJES

10-11-2016 Heerlijke ouderwetse camping op een riante plek.Ideale camping voor ons op weg naar en van Spanje in een gezellig dorpje
Direct aan een mooi strand.Lees verder

Met oudere kinderen, Juli 2015
"Mooi gelegen camping direct aan het strand"over Les Mediterranees Beach Club Nouvelle Floride*****
yvonne

06-11-2016 Het is een mooie gezellige familie camping, aan de poort 's avonds streng op controle. Gezellig dorpje meteen buiten de camping.

Wel een minpunt. in...Lees verder

Anders, 2016
"Zeer goed"over Feerix

26-09-2016 Nette mooie mobilhome, ruim bed en prima keuken uitrusting. Ga zo doorLees verder

Met jonge kinderen, Sept. 2016
"Super vakantie gehad en zeker een aanrader"over Les Mediterranees Beach Club Nouvelle Floride*****
Rob ten Bruggencate

24-09-2016 We waren voor het eerst op deze camping en het is zeer goed bevallen. Het is kindvriendelijk park en onze dochter van 2 jaar en 9 maamden heeft zich...Lees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Marseillan-Plage? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Marseillan-Plage geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Marseillan-Plage scoort een 7,3 uit 10, op basis van 326 reviews