Beoordelingen Camping Les Sablons *****

De beste prijzen en last minutes voor Camping Les Sablons***** bij:

7 beoordelingen over Les Sablons*****

Taal:
Gezelschap:

Hier komen we zeker terug!vertalen

Serge Fabri woensdag 30 juli 2014
Staat van het sanitair

De camping heeft werkelijk alles om een leuke vakantie te hebben; een zwemparadijs met glijbanen, direct toegang aan het brede zandstrand, winkels, elke dag meer dan genoeg animatie en net buiten de camping, zijn er op verschillende dagen marktjes in Portiragnes.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Voor ons geen tweede keer!vertalen

Fam. Geerinckx donderdag 11 juli 2013
Staat van het sanitair

De camping is proper en netjes sanitair ook de mobile home die we gehuurd hebben ook ! Maar de badmeester mr Paul desponds in geen aangenaam persoon hij meet met 2 maten en 2 gewichten vooral in het voordeel van de Franse ! Op heel het zwembad is geen enkele parasol te bespeuren dus eigen parasol meenemen maar dat mag niet!de kinderen mogen niets !er zijn betere plaatsen in de streek!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Goed voor 1 keervertalen

Dimitryvanschil zondag 28 juli 2013

Wij (volwassenen en 2 tieners) zijn net terug van bijna 3 weken les sablons
T plaatsen waren toch redelijk ver van zwembad en de zee sanitair was proper maar verouderd en niet berekend op de hoeveelheid mensen
Er is dan ook nog bij ons in de caravan ingebroken de camping zelf nam dit niet serieus er werden beloftes gemaakt van extra security en meer bewaking aan de inkomsten maar daar hebben we weinig of niets van gezien met als gevolg op 1 week nog 6 inbraken
In de buurt was het allemaal erg toeristisch

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2013

zalige rustige vakantievertalen

Lana zondag 19 juni 2011
Eetgelegenheden

wij zijn van gisteren terug van een zalige rustige vakantie.
Wij hebben absoluut geen last gehad van muggen.
Zelfs voor het drukke seizoen was er al voldoende animatie voorzien voor de kindjes.
Bij de bakker was er telkens super vers brood en in de plaatselijke spar was er voldoende keuze en niet te duur. OOk in het restaurant van de camping kan je lekker eten. Wij verbleven in een stacaravan van Roan en hadden het sanitairgebouw niet nodig, gelukkig, want dit is wel zeer gedateerd.
Het zwembad was zeker proper, maar je merkt wel dat het een beetje mag gerenoveerd worden. Wat wel spijtig is dat de kinderen niets van speelgoed in het water mochten meenemen. Zelfs geen grote zwemband.
wij hebben er een mooie vakantie achter de rug.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

Het was goed !vertalen

Vanderbeek Sébastie... zondag 2 augustus 2009
Eetgelegenheden

We zijn dit jaar terug gegaan met onze eigen caravan. Maar ergens toch wel ontgoocheld. Onze algemene indruk van de camping is goed, maar aan het zwembad stonden nu veel meer ligstoelen met als gevolg dat het er heel druk was.
Het sanitair was niet zo proper maar dat lag zeker niet aan het poetspersoneel. De meeste kampeerders hebben geen respect voor de andere vakantiegangers. De avondanimatie was veel minder dan vorig jaar. We hebben wel genoten van onze vakantie maar volgend jaar gaan we is een kijkje nemen op een andere camping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

Zeker een aanrader !!!vertalen

Vanderbeek Sébastie... woensdag 6 augustus 2008
Eetgelegenheden

Het was onze eerste maal op deze camping. We hebben er echt van genoten. We hadden een mobil-home gehuurd op de camping. Alle keukenmateriaal was voorzien. Onze dochter van 12 vond de glijbanen te gek. Er waren altijd stoelen beschikbaar aan het zwembad. Op het strand is er veel ruimte. 's Morgens om 7 uur komen de vissers aan met hun vangst. Dit is zeker een aanrader om is gaan te kijken. Op de camping is er dag en nacht bewaking aan de hoofdingang. Aan de ingang van het strand was enkel 's avonds bewaking om de poort te sluiten om 23u30. Daar zou het beter zijn om ook overdag bewaking te zetten. Soms zie je toch wel mensen rondlopen in de camping die geen armbandje van de camping dragen. Heel handig is de supermarkt, krantenwinkel en bakker en groenten- en fruithandel aan de ingang. Altijd vriendelijke service gehad. Wij gaan al bijna 15 jaar op camping en dit was één van de beste. Wij keren volgend jaar zeker terug.

Gereisd Met partner in juli 2008

Camping Les Sablons scoort een 8,1 uit 10, op basis van 546 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?