5,6
4,5

21 mrt 2019

Valras-Plage
5,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Valras-Plage bij :

24 Accommodaties Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Valras-Plage

Reviews van accommodaties in Valras-Plage

Met oudere kinderen, Juli 2018
"Geweldige camping."over Domaine La Yole (Glamping)*****
van Bergen

13-03-2019 Heerlijke camping,wij stonden op een campingplaats met eigen privé sanitair....fantastisch...heerlijk weer gehad,strand op loopafstand.
Vriendelijk...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2018
"Fantastische vakantie voor het hele gezin!"over Domaine La Yole (Glamping)*****
Elke Schuermans

11-03-2019 Zeer kindvriendelijk en vlakbij strandLees verder

"Prima!"over Capfun Hermitage*****
Nicolet

09-09-2018 Ik moet zeggen, in eerste instantie was ik een beetje huiverig geworden, omdat er ook echt wat mindere recencies genoemd werden op deze site.
Echter,...Lees verder

"Prima camping in een mooie streek."over Capfun Hermitage*****
Walter Hoffman

30-08-2018 Wij zijn hier als gezin met onze twee meiden van 2 en 5 jaar oud geweest.
We hadden een mooie stacaravan in de wijk Saint Pierre. Vanwege het...Lees verder

Met partner, Juli 2018
"Prima"over La Plage et du Bord de Mer**
Tina en Harm

30-08-2018 De camping voldoet volledig aan onze verwachting. Beoordeling: Goed. Niet zeer goed. Dit is volgens ons alleen weggelegd voor (veel) kleinere en (vaak...Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Valras-Plage? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Valras-Plage scoort een 5,6 uit 10, op basis van 405 reviews