Er zijn nog geen reviews van Marsac.

5 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Benieuwd naar wat er te beleven is in Marsac? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Marsac geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

3 Accommodaties Frankrijk, Limousin, Marsac

Reviews van accommodaties in Marsac

Met jonge kinderen, Aug. 2016
"Voor herhaling vatbaar"over La Balade
Jorien en Wil

12-10-2016 Wat zijn we geweldig ontvangen op deze camping. We hadden door files een late aankomst en moesten de tent nog opzetten. Ruud (eigenaar) en zijn...Lees verder

Met partner, Juni 2016
"Heerlijke plek"over La Balade
Agnes Bruin en Renz...

13-09-2016 We komen nu geheel tegen onze gewoonte in al 3 jaar op rij op dit prachtige plekje in het verstilde Limousin gebied.
Zeer aan te raden voor...Lees verder