5,2
5,6

-3° /

4 dec 2016

Bleurville (Vosges)

2 Accommodaties Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Bleurville (Vosges)

Reviews van accommodaties in Bleurville (Vosges)

Met jonge kinderen, Juni 2016
"Fantastisch"over L'Eglise***
Christophe

01-07-2016 Herman stond ons buiten op te wachten, van zodra hij zijn deur open deed voelden wij ons meteen thuis! Gezellige kamer, lekker gegeten.
Ons zoontje...Lees verder

Met partner, 2015
"Super"over L'Eglise***
iris flamir

20-02-2016 Dit was voor ons een geweldige plek om te overnachten, en we gaan dit zeker vaker doen.Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Bleurville (Vosges)? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Bleurville (Vosges) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 6 reviews