6,1
Skigebied gevorderden
Après ski

24 apr 2018

St. Maurice-sur-Moselle (Vosges)

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor St. Maurice-sur-Moselle (Vosges) bij :

5 Accommodaties Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), St. Maurice-sur-Moselle (Vosges)

Reviews van accommodaties in St. Maurice-sur-Moselle (Vosges)

Met oudere kinderen, Mrt. 2018
"Zeer gastvrij , schoon en gezellig"over La Vieille Colonie**
Suus

06-03-2018 We hebben het ontzettend goed naar onze zin gehad.
Jan en Ria hebben er alles aan gedaan om ons verblijf tot een groot succes te maken.Lees verder

Met partner, Mrt. 2017
"Heerlijke dagen zonder zorgen"over La Vieille Colonie**
Mar

05-02-2018 Het eten en de gastvrijheid maakt het zo bizonderLees verder

Met jonge kinderen, Juli 2017
"Leuke camping"over Les Deux Ballons***
Vd zande

12-01-2018 In juli een weekje op deze camping in een chalet verbleven. Helaas viel het weer bij ons wat tegen. Wij waren er begin juli toen het er nog erg rustig...Lees verder

Met partner, Aug. 2017
"Voor herhaling vatbaar!"over Les Deux Ballons***
Eline

28-08-2017 Alles was gewoon top aan deze camping! De eigenaar sprak goed Nederlands en ze hebben aardig nieuwe toiletgebouwen. ook het zwembad is topLees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in St. Maurice-sur-Moselle (Vosges)? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in St. Maurice-sur-Moselle (Vosges) geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
St. Maurice-sur-Moselle (Vosges) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 59 reviews