6,7
3,3
5,5
9,4

24 okt 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
6,7
Benieuwd naar wat er te beleven is in Broquiès? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Broquiès geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

1 Accommodatie Frankrijk, Midi Pyrenees, Broquiès

Reviews van accommodaties in Broquiès

Met jonge kinderen, Aug. 2017
Matthijs

19-10-2017 La Cazette is een erg leuke camping die mooi is gelegen op een voormalige wijngaard. Kleine camping met heerlijke plekken waar je veel privacy hebt,...Lees verder

Met jonge kinderen, Juli 2017
"Een klein pareltje!!"over La Cazette
Sofie , Christophe,...

19-10-2017 Na een lange tocht met onze twee meisjes (5 en 6 jaar) waren we aangekomen op La Cazette. We voelden ons hier eigenlijk al snel thuis..
Een plekje...Lees verder

Broquiès scoort een 6,7 uit 10, op basis van 6 reviews