6,2

26 jul 2017

Gourdon

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gourdon bij :

8 Accommodaties Frankrijk, Midi Pyrenees, Gourdon

Reviews van accommodaties in Gourdon

Met een groep, Juni 2017
"Super vakantieverblijf, gastvrije gastvrouw"over Village de Vacances de Montmarsis*****
Fam. Kouwen

12-07-2017 Zeer royaal opgezet park. Goede spreiding van de royale huizen waardoor elk huis Mooie inrichting, goede voorzieningen en fijne bedden.
Het was erg...Lees verder

Met jonge kinderen, Juni 2017
"Eindelijk vakantie met jonge kinderen"over Village de Vacances de Montmarsis*****
Laura

11-07-2017 Wij zaten in huisje 54, een 6 persoons huis waarvan de binnenkant volledig van hout. De bedden waren netjes opgemaakt, het beddengoed rook fris en was...Lees verder

Met oudere kinderen, Aug. 2016
"Mooie camping"over Domaine le Quercy****
van Ekeren

21-09-2016 Mooi gelegen camping. Prima sanitaire voorzieningen. Wij hadden een zeer ruime plek met schaduw en zon. Mooi zwembad!Lees verder

Met oudere kinderen, Aug. 2015
"Mooie camping"over Domaine le Quercy****
Fam. van Duijn

05-09-2015 We zijn verrast door deze camping. De faciliteiten waren uitstekend, zoals de wasruimte, douches en WC's en natuurlijk het zwembad en het meer. Wij...Lees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Gourdon? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Gourdon geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Gourdon scoort een 7,8 uit 10, op basis van 30 reviews