3,0
5,8

24 aug 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Benieuwd naar wat er te beleven is in Le Bez? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Le Bez geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

3 Accommodaties Frankrijk, Midi Pyrenees, Le Bez

Reviews van accommodaties in Le Bez

Met oudere kinderen, Aug. 2017
Fam. Doesburg

20-08-2017 Wij hebben genoten van onze vakantie op Le Plo. Aanvankelijk waren we minder blij met onze campeerplek maar voor de eigenaren van de camping Richard...Lees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2017
Marjan Koning

18-08-2017 Camping met een mooi uitzicht, in een mooie, groene, omgeving. Rondom de camping is weinig tot niets te doen voor een gezin met jonge kinderen.
De...Lees verder

Le Bez scoort een 7,6 uit 10, op basis van 12 reviews