Beoordelingen Camping Les Trois Cantons***

4,5

24 april 2014

Les Trois Cantons***
Beoordelingen Camping Les Trois Cantons***
Lieu dit les 3 Cantons, F-82140, St. Antonin-Noble-Val (Tarn et Garonne)

4 beoordelingen over Les Trois Cantons***

met jonge kinderen, Juli 2010
"Reuzefijn en gezellig"vertalen
Familie Van Gool
Staat van het sanitair

18-7-2010 Wij hebben een superleuke, rustige, ontspannende vakantie gehad op de camping. Frank en Margreet zijn prima gastheren en zijn steeds aanspreekbaar. De mobilhomes zijn tip top in orde. De kinderen kunnen er zich goed amuseren (zwembad, pingpong, tafelvoetbal, springkasteel, tennis, dieren, spelletjes met het animatieteam). Er heerst een zeer open en gemoedelijke sfeer. We zullen ons principe om niet naar dezelfde camping terug te gaan misschien toch eens moeten herbekijken !

met partner, Mei 2008
"Een aanrader."vertalen
Marianne van Tilbor...
Staat van het sanitair

16-4-2009 Tonny en Cocky waren altijd bereid om vragen over omgeving etc. te beantwoorden. Ze deden dat inderdaad niet ongevraagd, maar dat vonden wij juist ok. Sanitair altijd schoon. Het glutenvrije dagmenu was heerlijk en gegarandeerd glutenvrij. Ook zeker niet te duur voor de kwaliteit van het eten. Wat ons betreft: chapeau!

Familie, Aug. 2007
karen
Staat van het sanitair

16-8-2007 net terug van twee weken op deze camping. Is ons zeer goed bevallen. Huurden een mobilhome rechtstreeks van de eigenaar, was zeer comfortabel en proper. De kinderanimatie was vaak een beetje improviseren maar de kinderen vonden het schitterend. De eigenaren zijn inderdaad niet zo sociaal. Nooit eens vragen hoe het gaat, of we ons amuseren, geen uitleg over de streek,..., bij vertrek niet vragen of we ons geamuseerd hadden. Maar toch een leuke ervaring!

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Les Trois Cantons*** bij:

met partner, Juni 2007
DE MEYER Marc
5,0
1,0
Staat van het sanitair

12-7-2007 Wij waren er de laatste veertien dagen van juni, en hebben de indruk dat er pas iets gedaan wordt voor de vakantieganger in het seizoen.TV zaal was er niet, bar gesloten 21.00 hr, zwembad met tent boven!! Er was zo weinig kontakt dat men zelfs niet gevraagd heeft hoe wij de camping hebben leren kennen en wat wij ervan vonden, wat moet gezegd zijn is dat alles er even proper is !!!
Brood pas verkrijgbaar om 08.30 hr ,in het dorp SEPTFONDS 07.00 hr en er werd geen enkele poging gedaan om inlichtingen nopens de streek te geven, wij kregen enkel een plastiek mapje met wat inlichtingen verder hebben wij alles zelf gezocht. Wij gaan in elk geval niet terug!!!!!

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?