Beoordelingen Camping Les Hautes Coutures****

28 juli 2014

Les Hautes Coutures****
Beoordelingen Camping Les Hautes Coutures****
Avenue de la Côte de Nacre, 14970, Bénouville

Camping Les Hautes Coutures scoort een 6,0 uit 10, op basis van 41 beoordelingen
Er zijn helaas nog geen Belgische beoordelingen van bestemming Les Hautes Coutures**** gegeven. Je kunt wel een beoordeling over bestemming Les Hautes Coutures**** achterlaten.

Heb je deze accommodatie bezocht?

1 2 3 4 5 volgende

met jonge kinderen, 2014
"Misleidende site"vertalen
fam van bergen

22-07-2014 op website en acsi gids lijkt het top, valt zwaar tegen

te weinig toiletten, te weinig schoongemaakt, daardoor ranzig, wc papier vaak op, geen zeep in dispenser, geen wcbrillen.
kampeer plaatsen klein en ongezellig
tijdens ons verblijf ook veel groepen met jeugd aanwezig
kleine kinderen kun je niet alleen naar speelplaats laten gaan
zwembad is veel kleiner dan doet vermoeden op foto's.
voor 50 euro per dag mag je toch wel wat meer verwachten, absoluut geen 4 sterren waard

een voordeel, 500 meter lopen naar pegasus brug via achteringang.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Vriendelijke familiecamping"vertalen
Hans
Staat van het sanitair

16-05-2014 Camping Les Hautes Coutures is een kleine en vriendelijke accommodatie in de nabijheid van vele historische plekken. Via touroperator hadden we een prima en vrij nieuwe Mobile Home geboekt vlakbij het deels overdekte en verwarmde zwembad. Een nadeel is wel dat je in deze vroege periode niet altijd van goed weer bent verzekerd toch achteraf mogen we daar niet over klagen. Ons doel van deze vakantie was ook om met de kinderen een aantal historische plekken te bezoeken (D-Day) en die zijn er in vele soorten en maten te vinden, helaas allemaal betaald maar ze laten daarom niet minder een blijvende indruk na!!! Een voordeel waren de vriendelijke Engelstalige receptie medewerkers, alleen zoals wel vaker in Frankrijk reikt de vocabulaire van het barpersoneel niet verder dan de moerstaal, een Cappuccino is toch heel iets anders dan een Espresso. Camping Les Hautes Coutures is absoluut aan te raden!!!

met oudere kinderen, 2013
"Ne vaut pas 4 etoiles"vertalen
philippe

20-08-2013 ça se degrade d'année en année
eau chaude tres mal gerée, la reception vous dit que pour avoir une douche correcte il faut utiliser les douches bébés ou handicapés!!! ce qui peut poser quelques soucis entres campeurs
agressions verbales voire menaces qui vu de la direction n'est pas grave si chacun garde ses distances!!
cote animations cela doit debuter a 21h00 et finir a minuit
debut 21h20 voire 30 pour finir a 23 h 45 on peut pas etre en retard 2 fois avec une equipe proche du lamentable
la piscine est malheuresement plus nettoyée idem les sanitaires
nettoyage karcher 1 fois par semaine (lavez vous le samedi!)
mais vu le manque de personnel d'entretien ce n'est pas de leur faute
le directeur a du mal a vous dire bonjour sauf si vous prenez une bouteille de champagne au bar ou la vous avez le droit a un bonsoir avec le sourire dernier conseil ne vous baignez pas en short de bain sinon ou vous appelle la gendarmerie!!!!!
il vaut mieux se battre que se baigner!!!

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Les Hautes Coutures**** b...

met partner, 2013
"Amoureux de l'hygiène : FUYEZ !!!"vertalen
JeDonneMonAvis
1,0

18-08-2013 D'où viennent ces étoiles ?

- L'état des toilettes est simplement déplorable ! Les toilettes du centre commercial à proximité sont beaucoup plus propres.
L'un des blocs sanitaires est un peu sous forme de transloko couvert de toiles d'araignées.

- Les douches sont soit à température réglable (elles sont en réalité constamment froides), soit brûlantes et non réglables (avec un jet qui ne dure que 4 secondes, véridique ! )

- Les emplacements : petits et non séparés par des arbustes. Vous pouvez assister à la vie de vos voisins.

- Pas de sécurité ou gardiennage la nuit.
Nous avons eu l'occasion de tomber à côté d'un groupe d'amis ayant un fort penchant pour l'alcool et visiblement pour d'autres substances illicites. Nous avons dû supporter leurs élucubrations jusqu'à plus de 3h du matin. Jusqu'à ce que ces derniers daignent dormir.

- La piscine.
Froide d'un côté, légèrement tiède de l'autre. Non surveillée.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Dit nooit meer"vertalen
Kees Willemse
Staat van het sanitair

05-09-2013 We hebben een mobiel home geboekt via een site. Op de site stond dat alle ramen voorzien waren van horren, geen enkel raam had een hor met als gevolg dat je 's avonds moest kiezen tussen een erg warm huisje doordat je de ramen sloot of muggen. Ook het inventaris klopte niet. Er zou een waterkoker aanwezig zijn, dat was niet het geval. De camping zei daar niets aan te kunnen doen omdat het van de vakantiesite was. Het servies was niet schoon, zat vol vet en etensvlekken, je moest eerst afwassen voordat je het servies kon gaan gebruiken. Het huisje was van oorsprong voor 7 personen, het servies was hiervoor niet voldoende.
Hoewel het huisje zelf heel keurig was, lagen de huisjes dicht bij de receptie, dat ook het werkterrein van het animatieteam is. Dit betekende tot 12 uur 's nachts en soms langer veel last van muziek. Voor gezinnen met kleine kinderen kun je hier beter niet zitten.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Très décevant"vertalen
gwendoline
4,0

10-08-2013 je suis allez plusieurs fois au camping hors saisons tout été propre et la je reviens de presque 2 semaines dans le camping j'ai été très déçu!
Les sanitaires été sale, les animations sont pas terrible alors que c'est la pleine saison, mini golf pas entretenu, le soir impossible de dormir avant les 1 ou 2h du matin vraiment très decevant.
Je ne recommande vraiment plus ce camping il ne mérite plus les 4* , seul la piscine reste bien malgré les nombreuse saleté dedans

met partner, Juli 2013
"Super camping!"vertalen
fenna
Staat van het sanitair

06-08-2013 Les hautes coutures is een mooie, schone camping met modern, schoon sanitair, een uitgebreid mooi zwembad en prima service voor een drankje, snelle lunch of afhaalmaaltijd. We hadden wifi bij de tent en een mooie grote beschutte plek. In de directe omgeving zijn weinig leuke restaurants, maar de supermarkt is 5 minuutjes rijden en bbq op de plaats is toegestaan! Goede camping ook om zowel honfleur als de invasiestranden te bezoeken.

met partner, Juni 2013
"Très bien"vertalen
cécile
Staat van het sanitair

26-06-2013 week end de 3 jours sur place, rien à dire : camping bien propre, personnel très agréable.
nous avons loué un mobilhome très propre où tout fonctionnait parfaitement, piscine bien entretenue, on nous a même proposé de rester 3 h de plus gratuitement car notre mobilhome n'était pas reloué derrière nous, j'ai trouvé ça vraiment très commerçant de leur part, c'est assez rare pour être souligné et bien noté !!!
c'est pourquoi je mets 10 partout car je trouve que la note globale de 6.1/10 n'est absolument pas justifiée...
très bonne prestation qui correspond tout à fait à ce qu'on attend d'un 4*.
tellement bien qu'on y retourne le week end prochain !
bravo à toute l'équipe, vous êtes bien au-dessus de certains de vos concurrents aux alentours !!! à samedi ;-)

met jonge kinderen, Mei 2013
"Goede ligging"vertalen
linda van der veen
Staat van het sanitair

19-05-2013 Goede ligging vlakbij een klein dorp. Kleine camping, leuke speeltuin. Leuk zwembad. Speelhalletje. Verder is de camping gewoon, niet bijzonder mooi. Camping is ook niet duur, kwaliteit-prijsverhouding prima. In de omgeving: mooie natuur, veel dorpjes, veel te zien over de oorlog, mooi strand. Alles goed te rijden.
Wij zaten in een mobilhome(charmant) voor 6 pers. Was schoon en veel opbergruimte. 2 nadeeltjes; Dat was de ventilatie(veel condens) en de eindschoonmaak. Ondanks dat we 40 euro moesten betalen voor de verplichte schoonmaak, moesten we toch nog met een dweil de wc en de douche doen. Maar goed, dan zijn kleine dingen, het was verder allemaal prima in orde. We hebben het heel goed naar ons zin gehad.

met jonge kinderen, 2012
"Très bruyant!!!"vertalen
fabien
1,0

09-09-2012 Impossible de dormir avant 4 heures du matin à cause de voisins ivres et bruyants. Comme la direction du camping reste indifférente... mieux vaut changer de camping... Il ne vaut pas ses 4 étoiles à part son espace aquatique. Seul point positif. Pour le restaurant, quand le serveur vous propose 3 fois l'addition alors que vous en êtes encore en train de diner, on repassera...

1 2 3 4 5 volgende

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?