6,2

10 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
6,6
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Neufchatel en Bray? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Neufchatel en Bray aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Neufchatel en Bray bij :

4 Accommodaties Frankrijk, Normandië, Neufchatel en Bray

Reviews van accommodaties in Neufchatel en Bray

Met partner, Sept. 2016
"Super"over Sainte Claire**
arend

25-09-2016 Een zeer mooie en super schone camping, eigenaar brengt je bij plek heel aardig,
mooi beekje langs camping en internet was bij ons superLees verder

Met jonge kinderen, Aug. 2016
"Super!"over Sainte Claire**
Sabine

29-08-2016 Super nette camping! Voor ons 1 nacht omdat we op doorreis waren. Voelde als een oase: rustig, schoon, perfect onderhouden beplanting en gras. In het...Lees verder

Neufchatel en Bray scoort een 6,6 uit 10, op basis van 11 reviews