7,1
6,1

29 mrt 2017

Coëx (Vendee)
7,1
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Coëx (Vendee)? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Coëx (Vendee) aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

2 Accommodaties Frankrijk, Pays de la Loire, Coëx (Vendee)

Reviews van accommodaties in Coëx (Vendee)

Met oudere kinderen, Juli 2016
"Prettige camping met zeer grote plekken"over RCN La Ferme du Latois****
Annemar

11-01-2017 Plezierige camping met zeer grote plekken. Leuk zwembad en vanaf de camping meteen de mogelijkheid om lekker te wandelen.
Als je van strand houdt;...Lees verder

Met jonge kinderen, Sept. 2015
Dennis Peele

11-11-2016 Wij zijn met ons zoontje van 1,5 naar Ferme du Latios gegeaan in Aug/September 2016. We hadden de 4 Pers. XL Caravan geboekt. Zeer nette caravan met...Lees verder

Coëx (Vendee) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 39 reviews