Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 200
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
P&V Belle Dune**
6,1
Beoordelingen Vakantiepark P&V Belle Dune**
Promenade du Marquenterre, F-80120, Fort Mahon Plage (Somme)

Vakantiepark P&V Belle Dune scoort een 6,1 uit 10, op basis van 83 beoordelingen

2 beoordelingen over P&V Belle Dune**

5,0
Activiteiten
2,0
1,0

28-08-2013 Vies, oud, afgeleefd, vuil!! Slechte zetelbedden, oud, zeer slecht geslapen hierdoor. Slechte geur in het gebouw waar onze studio was, schimmel..Hadden half pension dus ontbijt en diner;veel te duur voor hetgeen je krijgt, en veel te weinig, geen mogelijkheid om vb frietjes bij te bestellen, tenzij je misschien( weeral) supplement betaald. ALLES moest je bijbetalen. Zelfs voor de sleutel van de kluis op de kamer betaalden we 7€ voor 2 dagen.
De minigolf was helemaal afgeleefd, niets verzorgd, vuil, alsook de tennisbaan...
Het enige positieve was dat het personeel super vriendelijk was. Niks op aan te merken.

met jonge kinderen, Juni 2010
"Leuke vakantie, mooie omgeving"vertalen
D&B uit Gent
Eetgelegenheden

20-06-2010 We zaten met onze twee kindjes van 2,5 jaar en 5 maand in een 5/6 pers.huisje.
Het zijn leuke huisjes met het nodige basiscomfort hebben. Geen luxe, maar alles wat nodig is, proper (wel soms wat sleet), ook klein en dicht bij elkaar. geen microgolfoven maar wel een oventje. Aan de receptie zijn er waterkokers beschikbaar, maar geen flessenwarmers.
De babykit bevat een badje, luierkussen, stoelverhoger, kinderbedje (geen matras) en plooibuggy (de kindjes kunnen er bijna helemaal plat in liggen). Buiten het seizoen rijdt het treintje niet en met de buggy is het pad naar het strand te ver. Aan quend plage zijn er veel betalende parkeerplaatsen naast het strand. Het eco aire de jeu is heel leuk voor jongere kinderen. in het zwembad is er ook een speeltuin. Het kinderboerderijtje valt tegen. je kan niet bij de dieren en de hokken zijn klein.
Het restaurant heeft vrij lekker eten (meer dan frieten en pizza's) en is kindvriendelijk. supermarkt op 3km routhiauville.

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?