Er zijn nog geen reviews van Journet.

22 jan 2021

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Benieuwd naar wat er te beleven is in Journet? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Journet geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

2 Accommodaties Frankrijk, Poitou Charentes, Journet

Reviews van accommodaties in Journet

Met jonge kinderen, Aug. 2018
"Fantastisch verblijf!"over Amabilité
Mieke

17-08-2018 Wij hebben met ons gezin twee nachten mogen verblijven bij Amabilité. Wat een gastvrijheid. Een opsomming van het verblijf:
- super mooie kamers met...Lees verder

Met oudere kinderen, Juli 2018
Ellen

10-08-2018 Op weg naar Spanje tezamen met mijn drie kinderen verbleven in de familiekamer van Amabilité. De keuze om op doorreis twee nachten te boeken in plaats...Lees verder