Stranden
9,2

22 aug 2017

Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime)

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime) bij :

22 Accommodaties Frankrijk, Poitou Charentes, Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime)

Reviews van accommodaties in Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime)

Met jonge kinderen, Aug. 2017
"Beste camping op Ile de Ré"over Les Varennes****
Wim

15-08-2017 Alles wat wij zoeken op een camping, en niets wat we trachten te vermijden:
kraaknet, vriendelijk en behulpzaam personeel, binnen- en buitenzwembad,...Lees verder

Anders, Aug. 2017
"Jeroen en sophie"over Antioche****
Martens

04-08-2017 Fijne camping, veel lawaai savonds van de disco en andere animatieLees verder

Met jonge kinderen, Juli 2017
Frieda

29-07-2017 Een fantastische camping. Wij waren hier met onze drie kinderen van 6 8 en 10 jaar. Een heel mooi zwembad, verwarmd binnen. Het sanitair was super,...Lees verder

Met partner, Juni 2017
"Terug super"over Les Varennes****
Gabriel

01-07-2017 Camping voor de 2de maal bezocht , alles dik in orde , schaduwrijke plaats , net sanitair en mooi zwembad , in één woord superLees verder

Anders, Juni 2017
"Geweldige camping."over Antioche****
Cornelia VAN ZUNDER...

27-06-2017 Centraal gelegen. Prachtig sanitair. Vriendelijke ontvangst. Heerlijke camping om tot rust te komen.Lees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime)? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime) geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 39 reviews