5,5
3,5
6,3
6,2

19 sep 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
5,5
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Les Hérolles? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Les Hérolles aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

1 Accommodatie Frankrijk, Poitou Charentes, Les Hérolles

Reviews van accommodaties in Les Hérolles

Met jonge kinderen, Aug. 2017
Marie-Christine

11-09-2017 We hebben onze vakantie bij Domaine de la Porte last minute geboekt (week voor vertrek) en zijn erg blij geweest met onze keuze!!

Met een...Lees verder

Met jonge kinderen, Sept. 2017
"Top geregeld"over Domaine de la Porte***
Auke

10-09-2017 We vonden het een heel prettige accomodatie om met een jong gezin (kinderen: 1 jaar en 2,5 jaar) vakantie te vieren. De eigenaren waren zeer...Lees verder

Les Hérolles scoort een 5,5 uit 10, op basis van 10 reviews