Beoordelingen Vakantiepark MMV Resort & Spa Le Château de Camiole ****

Aankomstdatum
Vertrekdatum
Vanaf € 53
Het laagste tarief in de afgelopen 48 uur gevonden.
Wij doorzoeken Booking.com voor de beste prijs.
MMV Resort & Spa Le Château de Camiole****
Beoordelingen Vakantiepark MMV Resort & Spa Le Château de Camiole****
991 route de Fayence, F-83440, Callian (Var)

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark MMV Resort & Spa Le Château de Camiole**** bij:

6 beoordelingen over MMV Resort & Spa Le Château de Camiole****

Fantastisch verblijfvertalen

Kim vrijdag 4 juli 2014
Onderkomens
Eetgelegenheden

We hebben 1 week gelogeerd in een villa met 4 volwassen en 1 kindje van 1,5 jaar. Het huisje was prachtig en perfect in orde. Aan het zwembad was ook niets op te merken. Overdekt terras. Nadeel was wel dat het trapje van het terras naar het zwembad een beetje hoog was. We konden ons kindje daardoor niet laten rondlopen. Ook waren er weinig kookpotten in de keuken. We zijn een paar keer gaan eten in het restaurant. Super lekker eten voor een goede prijs. Personeel is super vriendelijk en zeer kindvriendelijk. Echt een aanrader om hier te verblijven.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

uitstekend verblijf behalve de opmerking hierondervertalen

Bud maandag 5 september 2011

Uitstekend, behalve het zwembadwater dat te koud was waardoor er maar weinig of slechts voor korte periodes de mensen in het water verblijven, behalve de jeugd.
Ze zeiden ons dat het 25°C was maar het voelde zeker enkele graden minder aan.
Reden is zeker te vinden in de waterval die ook 's nachts in werking is waardoor het water sterk afkoelt (buitent° daalt nogal erg toen we daar waaren).
Is het zwembad geïsoleerd?

Gereisd Met partner in augustus 2011

te overwegen om heen te gaanvertalen

Filip zaterdag 6 augustus 2011

We zijn er geweest in last minute waardoor we een korting van 40% kregen. Anders is het vrij duur.We zijn een gezin van 4 en hadden een 2 kamerappartement. Het appartement is mooi en voorzien van alle modern comfort ( microgolf,vaatwasser,frigo . ruime diepvriezer ). Het is dan ook allemaal nieuw. Het balkon is juist gepast voor de tafel die er staat samen met het wasrekje. Er is tevens een goede airco.

Er zijn zeer veel trappen die moeten genomen worden om aan de receptie en aan het zwembad te geraken. Dit kan een struikelblok zijn indien u slecht te been bent.
Het personeel aan de receptie is zeer vriendelijk. Zeker de jongere dames.

In het begin waren er aan het zwembad te weinig stoelen. Tijdens ons verblijf werden er echter bijgeplaatst.

Alles is nog een amateuristisch van aanpak.Vermoedelijk nog enkele groeipijnen in dit nieuwe oord.

Voor een goed etentje moet u niet in het domein zijn ( ook de BBQ is niet goed ).Er zijn genoeg goede gezellige eetgelegenheden in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Prachtig nieuw park, nog niet helemaal af.vertalen

Thea zaterdag 31 juli 2010

Wij hadden een appartement gehuurd bij Chateau de Camiole in Callian (Zuid Frankrijk), omdat door het noodweer in juni de camping waar wij naar toe zouden gaan helemaal verwoest was. Het is ons echter prima bevallen, het park is nog niet helemaal af en werden nog wel werkzaamheden uitgevoerd, maar niet storend voor de gasten. Mooi zwembad. Alleen het restaurant viel ons tegen, weinig keus in vleesgerechten. Prachtige parkeergarage, zodat de auto lekker koel stond. In het appartement was airco aanwezig, lekker bij een temp. van ong. 35 gr.. Doordat het nieuw was, nog niet veel schaduw op terras. De medewerkers spraken ook Engels en waren heel vriendelijk. Het sportcomplex was nog niet klaar. Lopen naar het dorp Callian viel tegen (20 min.), langs een drukke weg. Geen winkeltje op het park aanwezig. Kortom wij hebben een prima vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Geen topper!!!!!vertalen

Miranda maandag 2 augustus 2010

Wij huurden een villa met privé zwembad maar hebben helaas niet kunnen genieten van de rust, voor het terras was er een parking met daarnaast afvalcontainers (deze werden iedere dag opgehaald om 7u 30 met het nodige lawaai): een heel flauw lawaaierig uitzicht! Achter het huisje werd er een speelpleintje aangelegd, dus van 's morgens tot 's avonds vrachtwagens en bobcats. Het terras was de hele dag in de zon terwijl het water in het zwembad koud bleef omdat er daar de ganse dag schaduw was. En de beste toegang tot ons zwembad was een slaapkamer want het terras lag aan de andere kant van het huisje. Aan onze klachten werd helemaal niets gedaan. Toch nog afsluiten met een positieve noot: de streek is zeker de moeite waard om te bezoeken.
In ieder geval keren wij nooit meer terug naar dit domein!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Reis 2010vertalen

Luc zondag 5 februari 2012

Het domein was nog niet volledig aangelegd maar oogde zeer mooi. Natuurlijk wat overlast door de nog resterende werken maar dat werd gecompenseerd door een gratis toegang tot fitness en/of binnenzwembad. Eten in La Camiole is niet echt aan te raden. Domein ligt ook langs een vrij gevaarlijke weg; zeker voor fietsers, joggers, wandelaars.
Prachtig dubbel zwembad maar water vrij koud. Mooi uitzicht op de omgeving. Het eerste jaar was was de prijs/kwaliteit verhouding reeds zeer nipt. Evaluatie in 2011 leert ons dat het vrij duur is.

Gereisd Met partner in juni 2010

Vakantiepark MMV Resort & Spa Le Château de Camiole scoort een 7,4 uit 10, op basis van 36 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?