6,4

19 jun 2018

Chateaurenard (Bouche du Rhone)

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chateaurenard (Bouche du Rhone) bij :

9 Accommodaties Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d' Azur, Chateaurenard (Bouche du Rhone)

Reviews van accommodaties in Chateaurenard (Bouche du Rhone)

Met partner, Mei 2018
Jan Heuvelman

27-05-2018 Op weg naar camping Du Domaine in Bormes les Mimosas stonden we 2 dagen op
Camping La Roquette in Chateaurenard. Toen we 1e Pinksterdag onze reis...Lees verder

Alleenreizend, Aug. 2017
"Fantastisch"over Le Yody
Wim (alias Guillome...

27-11-2017 Beste vakantiegangers,

Op 15 km van Avignon, Camping Le Yody en Provence, daar heb ik 17 dagen gestaan met een iglo-tentje, 100% tevreden.

Zeer...Lees verder

Met partner, Aug. 2017
"Hier komen wij terug"over La Roquette***
joelle desmedt

04-10-2017 super vriendelijke uitbaters, proper sanitair, zéér ruime plaatsen, brood op bestelling enz...Lees verder

Met partner, Aug. 2017
Nadia & John

30-09-2017 Een oase van rust. Centraal gelegen mini camping waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat.Lees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Chateaurenard (Bouche du Rhone)? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Chateaurenard (Bouche du Rhone) geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Chateaurenard (Bouche du Rhone) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 20 reviews