Beoordelingen Vakantiepark Domaine de la Fayence ****

Domaine de la Fayence****
7,3
Beoordelingen Vakantiepark Domaine de la Fayence****
566 Boulevard Des Claux , F-83440, Fayence

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Domaine de la Fayence**** bij:

12 beoordelingen over Domaine de la Fayence****

6,8
6,3
5,3
Taal:
Gezelschap:

Degelijk maar te duur prijs/kwaliteitvertalen

Vandemoortele dinsdag 22 juli 2014
Eetgelegenheden

Het domaine de fayence heeft goeie ligging,is proper maar te duur qua prijs kwaliteit 3600 euro voor 1 week huisje met zwembad 8 pers inclusief avondeten voor 4 personen. Sommige elektrische toestellen zijn aan vervanging toe, vaatwasser loopt uit, koffiemachine loopt niet goed door,brandkast kan niet toe...30 % van de bezoekers waren Belgen maar qua tvzenders geen enkele Belgische zender...

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Plaats om terug te kerenvertalen

patrick vannitsem woensdag 25 september 2013
Onderkomens

wij hebben getwijfeld om te boeken vanwege de tegenstrijdige commentaren maar zijn zeer blij dat we het toch gedaan hebben.Wij hebben een huisje type 550( in theorie voor 8 personen maar volgens ons maar comfortabel voor maximum 6 volwassenen) gekozen omdat de villa's met privé zwembad niet meer vrij waren. Er waren 3 slaapkamers met badkamer en alle keukencomfort was aanwezig.Het personeel was zeer vriendelijk en de omgeving zeer mooi. Ideaal om uitstappen te maken naar de cote d'azur.Monaco is ongeveer 1h15 rijden.Het dorpje ligt op een paar kilometer met al de winkels en restaurants die je nodig hebt. Het zwembad is mooi maar was ijskoud.Het restaurant en de bar hebben we niet bezocht.Er was een SPA maar die was volgens ons zeer prijzig maar ik ben daaromtrent geen kenner.Wij willen zeker nog eens terug maar dan proberen we een villa te krijgen want die zagen er heel mooi uit.

Gereisd Met vrienden in Sept. 2013

AANRADERvertalen

fam Vandenberghe-De... woensdag 31 augustus 2011
Eetgelegenheden

Voor de 1ste maal dit park bezocht ! De huisjes waren zeer proper,alle straten enorm proper en fris!! Hadden de formule genomen met 7x avondeten inbegrepen !
De bediening was buitengewoon goed,zeer vriendelijke mensen en het eten was ook super . Nooit van tafel gegaan met honger .
Zwembad goed en proper onderhouden,iedere kamer in het huis was voorzien van airco !! Hebben alle dagen kunnen ontbijten buiten op ons terras!! Iedere dag ontbijt besteld aan receptie,stokbrood en koeken waren in orde !!
2 minpunten,
huisje voor 8 personen,enkel 1 driezit aanwezig,de andere 5 mensen moeten de ganse avond op een stoel zitten.
Te kleine en slecht werkende televisie,zorgen voor iets meer niet betalende zenders!

Al bij al zeer tevreden ,een aanrader !! Wij gaan zeker terug !!!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Te hoge prijs tov kwaliteitvertalen

E. Mahieu woensdag 3 augustus 2011
Eetgelegenheden

Algemene beoordeling is dat de prijs ten opzichte van de kwaliteit echt niet gerechtvaardigd is. Het gaat hier niet over een luxedomein zoals in de reisboek staat!
In het huisje staat een sofa die zo slecht is dat je er niet deftig in kan zitten. De pannenbodems zijn zodanig krom dat je er haast niet op kan bakken.
Ook aan het zwembad zie je gedurende de dag niemand om over de properheid of de veiligheid te waken. Na een regenbui lag er op de rond zand – waren stoelen nat maar nadien niks opgekuist !
In brochure spreekt men over een basket en volleybalveld dat er niet is …
Op het voetbalveld zitten de netten vol gaten en zijn deze met ijzerdraad hersteld – zeer gevaarlijk en gaf ook de nodige blessures aan de kinderen.
Ook op het tennisveld liggen er kleine stenen wat ook niet echt veilig is.
In het boek spreekt men over animatie dat wel betalend is maar waar er niks van te zien is daar het aanbod ook niet de hoge prijs rechtvaardigt.
Wel super is de golf in de buurt !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Verzorgd domeinvertalen

Roger zaterdag 28 mei 2011
Onderkomens

Het domein is zeer goed gelegen om steden zoals Nice, Monaco, St Tropez, Frejus,Grasse enz. te bezoeken. Het domein zelf is zeer goed onderhouden. Wij verbleven in een villa van 10 personen en werkelijk alles was aanwezig kwa confort.
Het zwembad was goed onderhouden. In de omgeving zijn genoeg supermarkten om uw inkopen te doen en als je zelf niet wil koken dan zijn er genoeg restaurants in de omgeving om eens lekker te gaan eten. Wij zijn met het vliegtuig tot in Nice gevlogen en hebben daar een auto gehuurd. Wij hebben een pracht vakantie gehad en zijn zinnens om nog eens terug te gaan.

Gereisd Met vrienden in mei 2011

uitstekende vakantie gehadvertalen

fam uit brabant donderdag 15 juli 2010
Eetgelegenheden

Mooi park en goede ligging in de provence. Uitstapjes naar binnenland en zee zijn goed mogelijk. Prijs/kwaliteit niet helemaal juist. Huisjes zijn schoon bij aankomst en het zwembad is ideaal voor (kleine) kinderen. Eten op het park is niet zo bijzonder. Eten bij "de glorie van mijn vader" in Seillans daarentegen wel. Geen gebruik gemaakt van kinderclub en spa

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

Mooi domeinvertalen

Tirol fan zondag 20 september 2009
Onderkomens

Mooi, groen en goed onderhouden domein. Mooie eerste indruk door mooie beplanting en gezellige straatjes. Prijs/kwaliteit niet echt evenredig. Huisje was naar Franse normen proper. Bij aankomst geen vuilbak en koffiezet aanwezig, pas na 3 dagen en 2 x vragen in orde. Weinig keukengerief en maar 2 kookplaten voor 4 pers. Ook 2 zeer ongemakkelijke soort "ligzeteltjes". Vanop klein terras zicht op parking en ook steeds geluid van de baan op achtergrond. Weinig info aan de receptie. Wij hebben een mooie vakantie gehad op een mooi domein maar de prijs ligt iets te hoog.

Gereisd Met partner in Sept. 2009

NIET BUITEN SEIZOENvertalen

calvo vrijdag 24 april 2009
Eetgelegenheden

Wij waren hier de eerste week van de Paasvakantie met twee gezinnen - kinderen van 7,8,2 en baby. Bij aankomst kregen we twee naast elkaar gelegen huisjes met een echte Noordtuin en zicht op de parking. Na heel wat aandringen uiteindelijk een huis met eigen zwembad omdat er toch maar 20 % bezettting was. Buitenbad is niet gevuld en er is nog nergens tuinonderhoud gedaan. In de Spa mogen geen kleine kids behalve op woensdagmorgen ! Wij hadden uiteindelijk een mooi huis maar bij het verschonen van de bedden lagen er muizenstrontjes . Huis had heel de winter blijkbaar leeg gestaan. Het complex is schitterend maar qua management en onderhoud moeten ze toch strenger worden anders gaat de kwaliteit pijlsnel achteruit. Zeer mooi in de zomer maar voor mei moet je er niet heen gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2009

Six - Van Hoof zaterdag 5 april 2008
Onderkomens

Wij huurden een huisje voor zes personen. Dik orde. Prijs kwaliteit zat dit goed. Het huisje moet wel eens opgefrist worden vonden we. De locatie en de opzet doet erg provencaals aan en brengt een echt "dolce far niente" gevoel met zich mee.
Voor kinderen is er inderdaad niets te doen. Ergens een speeltuintje met schommel of zo zou hier welkom zijn.

Gereisd Familie in maart 2008

anneke van den veeg... zondag 18 mei 2008
Onderkomens

Dit is een schitterend domein !! Eén en al lof voor dit geweldig vakantiepark. Kinderen konden tennissen voetballen zwemmen - in de zomer is er eveneens animatie voor de allerkleinsten. De huisjes en villa's en het domein zelf dat omgetoverd is tot een pittoresk provençaals dorpje, geven je een echt vakantiegevoel. De mensen aan de receptie zijn heel vriendelijk - we waren veel te vroeg en hebben gratis een mooi ontbijt gekregen van de restaurant-manager. Ons huisje was werkelijk dik in orde ! Heel knus en gezellig... Het is al de tweede keer dat we er komen en we komen zeker nog veel terug liefst in de herfst - dan is de provence geweldig mooi en de meeste toeristen zijn weg... zaaaaaalig !! "Dolce farniente" - Vive la douce France - de omgeving is geweldig mooi dorpjes als Fayence Seillans Mons Valbonne Mougins en steden als Grasse Cannes + de kust zijn binnen handbereik... een geweldige bestemming en wie durft te klagen over dit domein - wel 't is ronduit schandalig !!

Gereisd Familie in oktober 2007

Vakantiepark Domaine de la Fayence scoort een 7,3 uit 10, op basis van 65 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?