Stranden

25 jun 2019

Fréjus
Benieuwd naar wat er te beleven is in Fréjus? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Fréjus geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fréjus bij :

69 Accommodaties Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d' Azur, Fréjus

Reviews van accommodaties in Fréjus

Met jonge kinderen, Juni 2019
"Wij gaan terug!"over Holiday Green (Glamping)*****
Mark

06-06-2019 Een fantastische camping! Verwarmd zwembad, waardoor je in het voorjaar ook prima met je kleine kan vertoeven op dit resort. Personeel is super...Lees verder

Met jonge kinderen, Juni 2018
"Fantastisch"over Holiday Green (Glamping)*****
Robert

24-05-2019 Dit jaar gaan we voor de 4e keer naar Holliday Green!

Resort is mooi en rustig!Lees verder

Met partner, Jan. 2019
"Heerlijk relaxen."over La Pierre Verte****
Jamie

15-05-2019 Geweldig! Heerlijk ervan genoten. Zeker een aanrader.Lees verder

Met oudere kinderen, Mei 2019
"Super"over La Baume/La Palmeraie****
Petra

08-05-2019 Het is een grote camping met vertier voor jong en oud. Zeker met pubers/oudere kinderen is dit een geschikte camping met elke avond disco.Lees verder

Met jonge kinderen, Apr. 2019
"Heerlijke vakantie aan de Cote d'Azur"over La Pierre Verte****
Kristel

07-05-2019 Wij waren hier de 2e week van de meivakantie en hebben een heerlijke vakantie gehad. Wij hadden een mooie caravan van touroperator.
De camping is een...Lees verder

Fréjus scoort een 7,9 uit 10, op basis van 453 reviews