Beoordelingen Camping Pachacaid****

6,8

24 juli 2014

Pachacaid****
Beoordelingen Camping Pachacaid****
Route du Canadel, F-83310, La Mole (Var)

Camping Pachacaid scoort een 7,3 uit 10, op basis van 207 beoordelingen

4 beoordelingen over Pachacaid****

9,4
met jonge kinderen, Juni 2012
"Toffe vakantie in Pachacaid"vertalen
Kris Van Tilburg
Staat van het sanitair

12-07-2012 De eerste maal dat we op grote camping zaten en hadden schik voor de drukte en een onpersoonlijke aanpak, zeker na het lezen van sommige reacties hier. Voor ons is de vakantie meegevallen en we gaan zeker terug. We zaten op de 4de rij, dicht bij de receptie, het winkeltje en de ingang van het zwembad. Dit had wel als nadeel dat we ook dichtbij de discotheek lagen en de bassen van de muziek tot laat in de avond te horen waren in onze caravan, maar dit was voor ons ook het enige nadeel van de camping. We zijn wel de eerste week van juli geweest waarbij we niet apart moesten betalen voor het gebruik van de glijbanen, enkel voor het gebruik van de stoelen (2€/stoel). De redders houden het zwembad, glijbanen en alle activiteiten grondig in het oog, wat voor sommige misschien een nadeel is was voor ons een geruststelling. De ontvangst was zeer vriendelijk en al onze vragen werden zonder probleem beantwoord. Internet was overal aanwezig en we hebben 10u genomen voor 25€, vodoende voor 1 week.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Voor herhaling vatbaar!!!!!"vertalen
familie desmet uit ...
Staat van het sanitair

09-08-2011 mooie vakantie gehad op camping pachacaid.zeker voor herhaling vatbaar!!!!!is zéér mooi gelegen,goeie animatie,vriendelijk personeel,we hebben het daar zeker naar onze zin gehad:-))

met oudere kinderen, Juli 2010
"Leuke camping"vertalen
van veirdeghem
Eetgelegenheden

29-07-2010 vrij duur voor een weekje te verblijven en dan moet je nog voor alles betalen (glijbanen 3€,ligstoelen-parasols),prorpere camping elke morgen komt een karretje het huisvuil ophalen.als je de col du canadel oprijdt kom je aan een leuk strand en op de col heb je een mooi uitzicht

Familie, Juli 2008
"Aan te raden"vertalen
ROGER

13-07-2008 volop genieten.
Schuifaffen niet geschikt voor kleine kinderen.

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?