Beoordelingen Camping Pachacaid****

6,9

31 augustus 2014

Pachacaid****
Beoordelingen Camping Pachacaid****
Route du Canadel, F-83310, La Mole (Var)

Camping Pachacaid scoort een 7,3 uit 10, op basis van 238 beoordelingen

5 beoordelingen over Pachacaid****

6,9
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Lichte tegenvaller met potentieel!"vertalen
KDN
5,0
Staat van het sanitair

16-08-2014 Net terug van Pachacaid in La Mole. Dit is een camping met een zeer mooi zwembad en enkele tegenvallende glijbanen. De camping heeft een mooie maar een wat ongelukkige ligging in het heuvellandschap aan de Cote d'Azur. Vooral de weg naar de camping vanaf de kustweg in Canadel is een echte survivaltocht en ronduit gevaarlijk. Via de andere kant langs het dorpje La Mole is het wel 20 km omrijden maar veel veiliger. De camping heeft een opfrisbeurt nodig. De disco is in 11 dagen slechts 1 keer open geweest. Met enkele tieners in ons gezelschap was dit een afknapper natuurlijk. De animatie is bijna uitsluitend in het Frans en dus ook op Fransen gericht. De stacaravans staan op terrassen met hoogteverschillen. Een mooi zwembad maakte veel goed. Een pluim voor het plaatselijke team van Roan. Anita en Evert geven je goede info en zorgen voor een zeer goede service. De Roan caravans zijn zeer goed in orde. Deze camping heeft veel potentieel maar er is nog wel wat werk aan.

met jonge kinderen, Juni 2012
"Toffe vakantie in Pachacaid"vertalen
Kris Van Tilburg
Staat van het sanitair

12-07-2012 De eerste maal dat we op grote camping zaten en hadden schik voor de drukte en een onpersoonlijke aanpak, zeker na het lezen van sommige reacties hier. Voor ons is de vakantie meegevallen en we gaan zeker terug. We zaten op de 4de rij, dicht bij de receptie, het winkeltje en de ingang van het zwembad. Dit had wel als nadeel dat we ook dichtbij de discotheek lagen en de bassen van de muziek tot laat in de avond te horen waren in onze caravan, maar dit was voor ons ook het enige nadeel van de camping. We zijn wel de eerste week van juli geweest waarbij we niet apart moesten betalen voor het gebruik van de glijbanen, enkel voor het gebruik van de stoelen (2€/stoel). De redders houden het zwembad, glijbanen en alle activiteiten grondig in het oog, wat voor sommige misschien een nadeel is was voor ons een geruststelling. De ontvangst was zeer vriendelijk en al onze vragen werden zonder probleem beantwoord. Internet was overal aanwezig en we hebben 10u genomen voor 25€, vodoende voor 1 week.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Voor herhaling vatbaar!!!!!"vertalen
familie desmet uit ...
Staat van het sanitair

09-08-2011 mooie vakantie gehad op camping pachacaid.zeker voor herhaling vatbaar!!!!!is zéér mooi gelegen,goeie animatie,vriendelijk personeel,we hebben het daar zeker naar onze zin gehad:-))

met oudere kinderen, Juli 2010
"Leuke camping"vertalen
van veirdeghem
Eetgelegenheden

29-07-2010 vrij duur voor een weekje te verblijven en dan moet je nog voor alles betalen (glijbanen 3€,ligstoelen-parasols),prorpere camping elke morgen komt een karretje het huisvuil ophalen.als je de col du canadel oprijdt kom je aan een leuk strand en op de col heb je een mooi uitzicht

Familie, Juli 2008
"Aan te raden"vertalen
ROGER

13-07-2008 volop genieten.
Schuifaffen niet geschikt voor kleine kinderen.

Het meest vriendelijk zijn de inwoners van: