6,7
9,6

21 sep 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Benieuwd naar wat er te beleven is in Mison? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Mison geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

1 Accommodatie Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d' Azur, Mison

Reviews van accommodaties in Mison

Met partner, Juli 2017
"Top!"over Les Glycines
Linda de Jong

08-07-2017 Begin juli 2017 hebben wij een heerlijke week gehad in chambre d'hotes Les Glycines. Wij kunnen deze accomodatie echt aanbevelen. Waarom? Het huis...Lees verder

Met partner, Sept. 2016
AJ&J

22-11-2016 Heerlijke oase in een prachtig stukje Frankrijk.
Sheila en Remko hebben er alles aan gedaan om ons een heerlijke vakantie te bezorgen.
We hebben ook...Lees verder

Mison scoort een 8,9 uit 10, op basis van 3 reviews