6,6
Stranden

26 mei 2017

Roquebrune sur Argens

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roquebrune sur Argens bij :

26 Accommodaties Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d' Azur, Roquebrune sur Argens

Reviews van accommodaties in Roquebrune sur Argens

Met vrienden, Mei 2017
"Zeer tevreden!"over Les Pêcheurs (Glamping)****
Annette

17-05-2017 Wij zijn een week op deze camping geweest en hebben het hartstikke fijn gehad. Mooi weer gehad! We zaten in een Cabana, een soort safaritent met...Lees verder

Met jonge kinderen, Mei 2017
"Prima camping met paar kanttekeningen."over Les Pêcheurs (Glamping)****
Frank en Lianne

17-05-2017 Communicatie verloopt goed, snel antwoord op mails, personeel staat open voor opmerkingen. Sanitair meerdere keren per dag goed schoongemaakt.
We...Lees verder

Anders, Mei 2017
over Lei Suves****
Dirk Wallet

02-05-2017 hele goede en gezellige camping. we komen hier graag. hele aardige eigenarenLees verder

Anders, Apr. 2017
"Kinderclub"over Domaine de La Bergerie*****
Christel Lemmens

09-04-2017 1op10
Ze deden helemaal geen moeite om aan de andrrstaligen enige uitleg te geven! De kinderen vonden dit spijtig.Lees verder

Anders, Feb. 2017
over Domaine de La Bergerie*****
Monique VAN BAAL

04-02-2017 Animatie in t nederlands zou fijn zijn. Mooi zwembad . Activiteiten voor peuters ontbrak.Lees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Roquebrune sur Argens? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Roquebrune sur Argens geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Roquebrune sur Argens scoort een 8,1 uit 10, op basis van 114 reviews