6,6
Stranden

30 jun 2017

Roquebrune sur Argens

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roquebrune sur Argens bij :

26 Accommodaties Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d' Azur, Roquebrune sur Argens

Reviews van accommodaties in Roquebrune sur Argens

Anders, Juni 2017
over Lei Suves****
peter en hannie

19-06-2017 prima camping. Goede service en zeer schone toiletgebouwen, fijn zwembad.
Voor ons een fantastische camping.Lees verder

Met oudere kinderen, Apr. 2017
"Verhuurder stacaravans"over Lei Suves****
Maurice Houben

07-06-2017 Sinds mijn dochter 4 was, kom ik al op deze camping. Een bijzonder fijne (familie)camping in de buurt van Roquebrune sur Argens. De camping ligt zeker...Lees verder

Met vrienden, Mei 2017
"Zeer tevreden!"over Les Pêcheurs (Glamping)****
Annette

17-05-2017 Wij zijn een week op deze camping geweest en hebben het hartstikke fijn gehad. Mooi weer gehad! We zaten in een Cabana, een soort safaritent met...Lees verder

Met jonge kinderen, Mei 2017
"Prima camping met paar kanttekeningen."over Les Pêcheurs (Glamping)****
Frank en Lianne

17-05-2017 Communicatie verloopt goed, snel antwoord op mails, personeel staat open voor opmerkingen. Sanitair meerdere keren per dag goed schoongemaakt.
We...Lees verder

Anders, Apr. 2017
"Kinderclub"over Domaine de La Bergerie*****
Christel Lemmens

09-04-2017 1op10
Ze deden helemaal geen moeite om aan de andrrstaligen enige uitleg te geven! De kinderen vonden dit spijtig.Lees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Roquebrune sur Argens? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Roquebrune sur Argens geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Roquebrune sur Argens scoort een 8,1 uit 10, op basis van 114 reviews