5,8
7,3
9,4

19 sep 2017

Visan

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Visan bij :

9 Accommodaties Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d' Azur, Visan

Reviews van accommodaties in Visan

Met partner, Mei 2017
"Heerlijk, rustig, behulpzaam"over L' Hérein***
Menno

27-05-2017 Deze camping is TOP. Een nieuw restaurant; grote, omhegde plaatsen. Zwembad is wat ouder maar het nieuwe bad komt er aan. Winkeltje.Lees verder

Met een groep, Feb. 2017
"Fantastisch truffelweekend"over La Plantade****
Johan

14-02-2017 Fantastisch truffelweekend achter de rug in een fantastische B & B met super gastvrouw en -heer.
Cullinair Top!!!Lees verder

Met oudere kinderen, Aug. 2016
"Rust op het Franse platteland"over La Ferme de Palumiane***
Do

23-08-2016 Ferme La Palumiane ligt op ongeveer vier kilometer van het dorpje Visan, op het rustige Franse platteland. We huurden een ruime gîte met twee...Lees verder

Met partner, Juli 2016
"Een top verblijf!"over La Plantade****
carine en dirk

26-07-2016 het was onze eerste keer in La plantade en zeker niet onze laatste keer!
Zowel de gastheer Luc als de gastvrouw Elena hebben voor ons hun uiterste...Lees verder

Met partner, Juni 2016
"Zéér ontspannend"over La Ferme de Palumiane***
Mark Seghers

22-06-2016 Groot zwembad, zeer propere kamers, uitgebreid ontbijt, ruime privé parking, zeer gezelligLees verder

Benieuwd naar wat er te beleven is in Visan? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Visan geweest? Laat dan hier je beoordeling na.
Visan scoort een 7,4 uit 10, op basis van 17 reviews