Beoordelingen Camping Sunelia L'Hippocampe****

23 juli 2014

Sunelia L'Hippocampe****
Beoordelingen Camping Sunelia L'Hippocampe****
Quartier la Croix, Route Napoléon, F-04290, Volonne

Camping Sunelia L'Hippocampe scoort een 7,4 uit 10, op basis van 203 beoordelingen

9 beoordelingen over Sunelia L'Hippocampe****

met vrienden, Juli 2014
"Mooie camping"vertalen
Maarten & Sofie

21-07-2014 Positieve punten:
- zeer vriendelijk en behulpzaam Nederlandstalig personeel
- proper sanitair, wordt meerdere keren schoongemaakt
- mooie, goed onderhouden camping
- zeer goed animatieteam, de shows zijn echt prachtig!
- Rafting anaconda was zeer leuk, zeker een aanrader! Jammer dat het 1u20 rijden is naar daar.

Werkpunten:
- de mosselen op de mosselavond op de camping waren niet lekker en zeer weinig. Dit was z'n geld niet waard. De hamburgers en pizza's waren wel lekker.
- wij stonden centraal op de camping, vlakbij het zwembad en de receptie. ' S nachts was er veel lawaai van voorbijkomende mensen (+ sommige dagen van de muziek op de terras).
- Volonne vinden wij een dood stadje. Er viel daar niets te beleven.
- Vanaf 11/7 was het druk aan en in het zwembad. Je moest vroeg zijn om een ligzetel te hebben.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Super leuke camping"vertalen
Petra Smolders
Staat van het sanitair

02-08-2013 Wij hebben een prachtige tijd gehad met onze kinderen van 9j. en 11j. op deze camping. Wij kregen een mooie, propere caravan. Er was een leuk aanbod van activiteiten voor jong en oud en een super animatie team.
Geen lawaai hinder 's avonds of 's nachts!! Elke avond leuke shows.
Vriendelijk behulpzaam personeel.
Echte aanrader.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Ne pas y aller en juin !"vertalen
casaina
Eetgelegenheden

17-06-2013 Pour ce qui est des moustiques, lorsqu'on est au bord d'un point d'eau, ça coule de source, juste veiller à prendre les produits adéquats!
Par contre, entre les travaux de terrassement derrière, la cueillette des cerises avec de grosses machines, la pulvérisation des autres cerisiers les travaux de privés ayant achetés un petit bungalow, la tonte de l’énorme pelouse, et le placement des terrasse des nouveaux mobilhomes le tout, à chaque fois, en pleine après midi, CA, c'est vraiment pénible !! Un boucan pas possible avec deux petits bouts.Lorsqu'on part à la mi-juin, ces travaux DOIVENT être finis! Je trouve cela scandaleux!

Vraiment dommage, ça aurait pu être bien si le camping était bien géré.

Camping style hotel de plein air..Resto avec serveur en costard cravate..

met jonge kinderen, Juli 2012
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Moreau Ben
Staat van het sanitair

06-08-2012 Net terug van 12 dagen L'Hippocampe. Een aanrader. We zijn er met onze zoon van 11 geweest en ons hondje. Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Propere Camping en wat het zwembad betreft, is het normaal dat deze bij 33°c volzit. Als je een rustige camping wil, moet je voor minder sterren gaan. Dit is een uitstekende camping kwa ligging en vertier voor jong en oud. Super animatie en voor ons de beste camping tot hiertoe en zeker zijn 4 sterren waard! Mensen die comentaar hebben, weten niet wat goed is! We waren wel wat bang door het lezen van negatieve comentaren, deze waren onterecht. Dus, gewoon gaan!
Wij gaan zeker terug.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Heerlijke vakantieplek zeker met pubers..."vertalen
Lola
Eetgelegenheden

20-07-2012 Mooie camping met ruime plaatsen en veel vertier voor onze pubers ( 13, 15 en 18). Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op een goed georganiseerde camping. Geen last gehad van omgevingslawaai ondanks dat de camping volgeboekt was en de drukte alom aanwezig was. De oudste pubers gingen s'avonds met een groep Nederlandse kinderen naar Volonne om rond 11 uur weer terug te komen op de camping en daarna nog te gaan dansen in de disco. Leuk personeel dat bij aankomst de kinderen al betrokken bij het groepsgebeuren op de camping. De security zorgde er s'avonds voor dat er geen lawaai was en de pubers na afloop van de disco weer veilig over de camping konden lopen. Soms liep men zelfs mee tot de caravan. Uiteraard hebben wij ons allemaal uitstekend vermaakt maar ouders met pubers begrijpen hoe enorm moeilijk het is om een vakantieadres te vinden waar pubers zich kunnen vermaken.

met een groep, Juli 2010
"Mooie camping, goed verzorgd en security is goed"vertalen
Margriet
Staat van het sanitair

13-08-2010 De eerste nacht stonden we bij de toiletblokken, vreselijk, de hele nacht mensen horen doortrekken, toen verhuisd naar het begin van de camping. Mooie plekken, maar om twee uur 's nachts gaat alles dicht en is er wel schreeuwende jeugd. Maar gelukkig is de Securite goed aan het optreden.
Mooie camping, leuk zwembad, lekkere bedjes en heerlijke patat!!

met jonge kinderen, Juli 2009
"Kan beter"vertalen
schiettecat geert

31-07-2009 niet slecht maar hebben al beter gehad
kinderanimatie belooft veel maar weinig te doen,bijna elke dag shows (eentonig)
sanitair aan zwembad is vuil en riolering werkt daar niet goed denk ik,elke dag hing er wel een geurtje
campingwinkel is duur en heeft weinig te bieden
staanplaatsen(confort) zijn ruim
mooie omgeving om uitstappen te maken

Familie, Mei 2008
Wyns
Staat van het sanitair

19-06-2008 We zijn in mei naar de Volonne geweest. Hadden een chalet gehuurd voor 6 personen.
Zowel de chalet als de ruimte rondom vielen heel goed mee. Tuinmeubelen waren er ook aanwezig en twee ligzetels. Bij het onthaal werden we heel vriendelijk en in het nederlands ontvangen. We hebben ook een overzicht gekregen van de activiteiten in de buurt. Mooie omgeving langs de rivier kan men een mooie wandeling maken. Echt een aanrader we gaan volgend jaar zeker terug.

Familie, Aug. 2006
Erik
Eetgelegenheden

27-08-2006 Net terug van l'Hippocampe en we hebben een reuzeweek achter de rug. Kinderen(4 en 6) hebben zich echt geamuseerd in het zwembad en in de mini-club. Onze stacaravan stond heel rustig op een uiteinde van de camping (300 meter van de receptie, winkeltje en zwembad). Aan het meer is de verhuring van pedalo's en kano's veel te duur. Alles wat je op de camping zelf kan krijgen is eigenlijk te duur. Supermarkt met volledig aanbod is te vinden op 3km.Armbandje dat verplicht is stoorde ons eigenlijk niet. Wie geen armbandje had werd aangesproken door de veiligheidsmensen; geen "vreemden" op de camping. Receptie was heel vriendelijk en meertalig. Zeer geschikt voor avontuurlijke vakantie (je kan alles boeken op de camping). Volgend jaar terug voor 2 weken.

Hoeveel glazen alcohol drink je gemiddeld per dag op vakantie?