Beoordelingen Camping Sunelia L'Hippocampe ****

Taal:
Gezelschap:

Stacaravan Sunelia Grand Confort: aanradervertalen

bart_hendrix zaterdag 26 juli 2014

Wij hebben 2 prachtige weken in een stacaravan Sunelia Grand Confort achter de rug.
Pluspunten:
- ruime, nette en zeer goed onderhouden stacaravan met alle comfort, en bovendien rustig gelegen voor zulk een grote camping
- camping met alle denkbare faciliteiten voor jong en oud
- prima animatie(team)
- zeer vriendelijk personeel - onze complimenten
- zeer goede service - onze airco werkte niet bij aankomst, weliswaar mits wat aandringen, werd deze nog de dag van aankomst hersteld door de hoofdtechnicus

Minpuntjes, met de nadruk op het verkleinwoord:
- mindere kwaliteit van de bedden, vooral voor "ruglijders"
- WIFI valt vaak weg
- in Volonne zelf valt niets, maar dan ook niets te beleven
- onstabiele weer (veel bewolking en onweer) in vgl met zuiderse Provence

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Reactie
Heel hartelijk dank voor uw verblijf op de camping en de moeite die u hebt genomen om een beoordeling op Zoover te plaatsen. Fijn dat u een fijne vakantie heeft gehad. Wij zullen de “minpuntjes” goed noteren en de nodige acties ondernemen. Wij zijn vorig jaar begonnen met het vervangen van alle matrassen in onze mobile homes. Dit wordt ook dit jaar voort gezet. Uw opmerking over de WIFI hebben wij doorgegeven aan de leverancier. Dit jaar hebben wij verschillende extra antennes op de camping geplaatst en deze service zal nog extra verbeterd worden. Volonne is een klein, rustig dorpje, waar af en toe concerten, feestavonden en 1x in de twee jaar een middeleeuws feest georganiseerd wordt. Het weer: tja daar kunnen wij “gelukkig” niet veel aan doen! Het was dit jaar overal minder stabiel dan andere jaren!

Mooie campingvertalen

Maarten & Sofie maandag 21 juli 2014

Positieve punten:
- zeer vriendelijk en behulpzaam Nederlandstalig personeel
- proper sanitair, wordt meerdere keren schoongemaakt
- mooie, goed onderhouden camping
- zeer goed animatieteam, de shows zijn echt prachtig!
- Rafting anaconda was zeer leuk, zeker een aanrader! Jammer dat het 1u20 rijden is naar daar.

Werkpunten:
- de mosselen op de mosselavond op de camping waren niet lekker en zeer weinig. Dit was z'n geld niet waard. De hamburgers en pizza's waren wel lekker.
- wij stonden centraal op de camping, vlakbij het zwembad en de receptie. ' S nachts was er veel lawaai van voorbijkomende mensen (+ sommige dagen van de muziek op de terras).
- Volonne vinden wij een dood stadje. Er viel daar niets te beleven.
- Vanaf 11/7 was het druk aan en in het zwembad. Je moest vroeg zijn om een ligzetel te hebben.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Reactie
Heel hartelijk dank voor uw verblijf en uw beoordeling! Uw mening helpt om toekomstige gasten een goede keuze te laten maken. Wij zullen de werkpunten goed analyseren. Aan sommige punten hebben wij al verbeteringen aangebracht, maatregelen om te voorkomen dat de ligzetels gereserveerd worden. Wij hopen dat u een fijne vakantie heeft gehad!

Mooie, propere campingvertalen

yves Gosseye maandag 28 juli 2014
Staat van het sanitair

Prima camping. Alles aanwezig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer mooie omgeving. Sanitair zeer goed onderhouden. Het weer is wel niet vast. Regelmatig regen gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2014

Reactie
Hartelijk dank voor uw beoordeling ! Wij hopen u een volgend jaar opnieuw op onze camping te mogen verwelkomen. Volgend jaar viert Sunêlia l-Hippocampe zijn 50e verjaardag!

De beste prijzen en last minutes voor Camping Sunelia L'Hippocampe**** bij:

Super leuke campingvertalen

Petra Smolders vrijdag 2 augustus 2013
Staat van het sanitair

Wij hebben een prachtige tijd gehad met onze kinderen van 9j. en 11j. op deze camping. Wij kregen een mooie, propere caravan. Er was een leuk aanbod van activiteiten voor jong en oud en een super animatie team.
Geen lawaai hinder 's avonds of 's nachts!! Elke avond leuke shows.
Vriendelijk behulpzaam personeel.
Echte aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Ne pas y aller en juin !vertalen

casaina maandag 17 juni 2013
Eetgelegenheden

Pour ce qui est des moustiques, lorsqu'on est au bord d'un point d'eau, ça coule de source, juste veiller à prendre les produits adéquats!
Par contre, entre les travaux de terrassement derrière, la cueillette des cerises avec de grosses machines, la pulvérisation des autres cerisiers les travaux de privés ayant achetés un petit bungalow, la tonte de l’énorme pelouse, et le placement des terrasse des nouveaux mobilhomes le tout, à chaque fois, en pleine après midi, CA, c'est vraiment pénible !! Un boucan pas possible avec deux petits bouts.Lorsqu'on part à la mi-juin, ces travaux DOIVENT être finis! Je trouve cela scandaleux!

Vraiment dommage, ça aurait pu être bien si le camping était bien géré.

Camping style hotel de plein air..Resto avec serveur en costard cravate..

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

voor herhaling vatbaarvertalen

Moreau Ben maandag 6 augustus 2012
Staat van het sanitair

Net terug van 12 dagen L'Hippocampe. Een aanrader. We zijn er met onze zoon van 11 geweest en ons hondje. Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Propere Camping en wat het zwembad betreft, is het normaal dat deze bij 33°c volzit. Als je een rustige camping wil, moet je voor minder sterren gaan. Dit is een uitstekende camping kwa ligging en vertier voor jong en oud. Super animatie en voor ons de beste camping tot hiertoe en zeker zijn 4 sterren waard! Mensen die comentaar hebben, weten niet wat goed is! We waren wel wat bang door het lezen van negatieve comentaren, deze waren onterecht. Dus, gewoon gaan!
Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Heerlijke vakantieplek zeker met pubers...vertalen

Lola vrijdag 20 juli 2012
Eetgelegenheden

Mooie camping met ruime plaatsen en veel vertier voor onze pubers ( 13, 15 en 18). Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op een goed georganiseerde camping. Geen last gehad van omgevingslawaai ondanks dat de camping volgeboekt was en de drukte alom aanwezig was. De oudste pubers gingen s'avonds met een groep Nederlandse kinderen naar Volonne om rond 11 uur weer terug te komen op de camping en daarna nog te gaan dansen in de disco. Leuk personeel dat bij aankomst de kinderen al betrokken bij het groepsgebeuren op de camping. De security zorgde er s'avonds voor dat er geen lawaai was en de pubers na afloop van de disco weer veilig over de camping konden lopen. Soms liep men zelfs mee tot de caravan. Uiteraard hebben wij ons allemaal uitstekend vermaakt maar ouders met pubers begrijpen hoe enorm moeilijk het is om een vakantieadres te vinden waar pubers zich kunnen vermaken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

mooie camping, goed verzorgd en security is goedvertalen

Margriet vrijdag 13 augustus 2010
Staat van het sanitair

De eerste nacht stonden we bij de toiletblokken, vreselijk, de hele nacht mensen horen doortrekken, toen verhuisd naar het begin van de camping. Mooie plekken, maar om twee uur 's nachts gaat alles dicht en is er wel schreeuwende jeugd. Maar gelukkig is de Securite goed aan het optreden.
Mooie camping, leuk zwembad, lekkere bedjes en heerlijke patat!!

Gereisd Met een groep in juli 2010

kan betervertalen

schiettecat geert vrijdag 31 juli 2009
Staat van het sanitair

niet slecht maar hebben al beter gehad
kinderanimatie belooft veel maar weinig te doen,bijna elke dag shows (eentonig)
sanitair aan zwembad is vuil en riolering werkt daar niet goed denk ik,elke dag hing er wel een geurtje
campingwinkel is duur en heeft weinig te bieden
staanplaatsen(confort) zijn ruim
mooie omgeving om uitstappen te maken

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Wyns donderdag 19 juni 2008
Staat van het sanitair

We zijn in mei naar de Volonne geweest. Hadden een chalet gehuurd voor 6 personen.
Zowel de chalet als de ruimte rondom vielen heel goed mee. Tuinmeubelen waren er ook aanwezig en twee ligzetels. Bij het onthaal werden we heel vriendelijk en in het nederlands ontvangen. We hebben ook een overzicht gekregen van de activiteiten in de buurt. Mooie omgeving langs de rivier kan men een mooie wandeling maken. Echt een aanrader we gaan volgend jaar zeker terug.

Gereisd Familie in mei 2008

Camping Sunelia L'Hippocampe scoort een 7,3 uit 10, op basis van 239 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?