-2° / 12°

9 dec 2016

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
7,1
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Bouchet? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Bouchet aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

2 Accommodaties Frankrijk, Rhône - Alps, Bouchet

Reviews van accommodaties in Bouchet

Met oudere kinderen, Juni 2015
"Wat een dramapark"over Le Bois des Roches****
Hendrik

19-07-2015 Sanitair is beduidend slecht onderhouden , zwembad lijkt groot maar je word beduvelt, restaurant is goed , en ook de faciliteiten zijn oke !Lees verder

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Faantastische camping"over Le Bois des Roches****
Paula Boelen

05-08-2014 Na het lezen van de andere commentaren wilde ik hier toch op reageren.
Wij komen nu al enkele jaren op deze camping en ik moet zeggen dat er veel...Lees verder

Bouchet scoort een 7,1 uit 10, op basis van 2 reviews