Beoordelingen Camping Le Soleil Fruite ****

27 oktober 2014

Le Soleil Fruite****
Beoordelingen Camping Le Soleil Fruite****
Les Pêches , F-26300, Chateauneuf sur Isère ( Drome )

De beste prijzen en last minutes voor Camping Le Soleil Fruite**** bij:

9 beoordelingen over Le Soleil Fruite****

6,4
Taal:
Gezelschap:

Super campingvertalen

Pattyn donderdag 29 augustus 2013
Staat van het sanitair

Zeer goede camping voor gezinnen met kleine kinderen .Alles is zeer proper en net . Het personeel is zeer vriendelijk , mooi zwembad , zeer lekker eten en schitterend weer . In de omgeving is niet veel te beleven maar op deze camping hebben we ons zeker niet verveeld .Zeker aan iedereen aan te raden . In één woord schitterend .

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Reactie
Hello, thanks for your very positive review. We'll welcome you again with pleasure. Best regards, Muriel and Julien.

Top!!vertalen

Koyen zondag 25 augustus 2013
Staat van het sanitair

Zeer rustige camping met uiterst vriendelijk personeel. Je voelt je echt welkom hier! Voor ons was dit de laatste camping na een 2weekse rondreis en het was de beste en goedkoopste! Omdat onze schoonzus met de kindjes hier verbleef (huurde een kraaknette mobilhome hier!) hadden we voor de zekerheid per mail gereserveerd en reeds een voorschot betaald. Bij aankomst en na betaling van het resterend bedrag worden we bij het binnen rijden door de receptioniste erop gewezen dat wij geboekt hadden voor een caravan terwijl we met de camper (goedkoper) waren... dom foutje van ons! Trekt zij spontaan de kassa open, drukt een nieuwe bon en krijgen we geld terug...!
Camping zelf is zeer goed onderhouden en gericht op jonge gezinnen. Onze nichtjes hebben zich helemaal kunnen uitleven! Voor ons een geslaagd einde van een leuke vakantie in FR!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Reactie
Hello, thanks a lot for your review. We're pleased to see that you had a great staying with us and that we gave you a good ending to your holidays. We hope to see you again au Soleil Fruité ! Best regards, Muriel and Julien.

Zeker niet doen met grotere kinderen.vertalen

Michielsen vrijdag 26 juli 2013
Staat van het sanitair

De camping is eigenlijk enkel gericht op gezinnen met jongere kinderen.
Het voetbalveldje is vervangen door een extra zwembadje, dus buiten het zwembad is er niets te doen voor grotere kinderen. De zwembaden zijn grotendeels peuterbadjes.(30 cm diep) Verder is de afvoer van water in geval van een stortbui zo goed als onbestaand. Bij een wolkbreuk staat dus 1/3 van de kampeerplaatsen onder water. Er zijn slechts enkele watertappunten, en en het sanitair mocht ook wat vaker gepoetst worden.
's nacht is de camping ook niet echt rustig door de nabijheid van de A7 op minder dan een kilometer.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Reactie
Bonjour, suite à votre avis très négatif nous tenons à apporter quelques précisions à l'ensemble des internautes. Nous nous permettons de vous rappeler que notre brochure, notre site internet et tous les forums indiquent que notre camping est destiné aux jeunes enfants. Votre mécontentement provient donc d'une erreur de choix sur votre hébergement. De plus votre avis sur la propreté du camping dénote face aux très nombreux commentaires qui en font l'éloge. Il serait également judicieux de préciser aux internautes que nous avons fait notre maximum pour vous changer d'emplacement lorsque vous l'avez exigé suite aux désagréments causés par la pluie. Il est injuste de votre part de ne pas le notifier. Nous vous conseillons désormais de porter votre choix sur des campings adaptés à l'âge de vos enfants. Votre avis ne nous surprend pas dans la mesure où vous étiez insatisfait tous les jours malgré tous nos efforts pour vous faire passer de bonnes vacances. Cordialement, M. Badois.

De beste prijzen en last minutes voor Camping Le Soleil Fruite**** bij:

prima campingvertalen

Nicole zondag 4 maart 2012
Staat van het sanitair

Wij waren er in juni 2011 op doortocht naar het zuiden. Prachtige camping gelegen in een boomgaard. Je kon er de abrikozen gewoon van de bomen plukken. De camping heeft een provencaals accent, leuke inkom. Modern en zeer proper sanitair, mooi zwembad, eetgelegenheid en wifi op het terras. Dit jaar gaan we er terug om de omgeving te ontdekken. Nabijgelegen Vercors is HEEL mooi.

Gereisd Met partner in juni 2011

leuke, gezellige campingvertalen

Sofie dinsdag 7 september 2010
Staat van het sanitair

Het is een mooie gezellige kleine camping. Er was niet veel volk, aangezien het hoogseizoen al wat achter de rug was. Dit maakte het zeer leuk bij het afgesloten zwembad (reisperiode eind augustus, begin september)

wel jammer dat het springkasteel 3 dagen (we waren er een week) niet was opgeblazen en dat het speelpleintje wat afgelegen lag.
we konden niet gezellig iets drinken terwijl de kinderen naar het speelplein wilden.
Er waren 3 trampolines, de kleinste trampoline was langs de zijkant kapot!
het eten was lekker, maar beperkte menukaart. Het personeel van de camping was vriendelijk en behulpzaam.
er stond in het brochure van reisorganisatie dat er nog animatie was en disco-avond maar we hebben daar niet veel van gezien.
je moet wel ver rijden als je een uitstap wil maken.
we hebben geboekt via reisorganisatie en dat was de laatste keer want we vonden hun personeel niet echt vriendelijk, wat een verschil met het personeel van de camping.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Rustige kleine campingvertalen

H.S. dinsdag 27 juli 2010
Staat van het sanitair

Ideale camping voor gezinnen met kinderen tem 6 jaar of als door-rij-camping op weg naar het zuiden of Spanje.
Klein veilig zwembad zonder glijbaan.
Mooi aangeplant maar doordat het nog een jonge camping is, is niets volgroeid waardoor je weinig tot geen schaduw hebt.
Onze zoon van 7 vond de kids-club maar niets, het leek meer babysit ( 3 à 4 jarigen) .
Lekker eten in het restaurant.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Zeer mooie campingvertalen

Fam. Kempenaers woensdag 2 september 2009
Staat van het sanitair

Wij zijn er geweest tijdens het bouwverlof (van 11 juli t.e.m. 24 juli).
De plaatsen zijn heel ruim. Het sanitair is zeer proper maar werd regelmatig vuil achtergelaten door camping gasten. Er is ook geen toiletpapier in de wc s dus denk daaraan.
Mooi zwembad maar wel een beetje aan de kleine kant en te weinig ligstoelen.
In de onmiddelijke omgeving is niets te zien dus je kan voor uitstappen beter de auto nemen. Valence is wel de moeite waard.
De miniclub s morgens is heel leuk voor kleuters, s middags werd er al eens annimatie aan het zwembad gehouden voor de wat groteren en s avonds konden alle kindjes dansen tijdens de mini disco. Alle annimatie is in het Nederlands.
Toen wij er waren stond er enorm veel wind dus misschien is het wel aan te raden om stormkoor mee te nemen en rotspikketten (is nogal harde grond).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Geweldige campingvertalen

Basten zondag 17 augustus 2008
Staat van het sanitair

We zijn twee weken op deze camping geweest, met 2 volwassenen en twee kinderen (4 en 6 jaar). Hebben een heerlijke vakantie gehad! De camping is ruimopgezet (zeer grote plaatsen!) en overzichtelijk voor gezinnen met kleine kinderen. Een niet al te groot zwembad, volledig met kindveilige sluiting afgesloten biedt een prima plek voor verkoeling. Het sanitair is superschoon!
De animatie houdt te wensen over...de mini-disco was qua muziek elke dag hetzelfde....maar dat vonden de kinderen niet erg.
In de omgeving is best wat te zien, maar allen op afstanden boven de 50 km.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en spreekt frans, engels en ook nederlands.

Gereisd Familie in augustus 2008

Benny Boudry zaterdag 18 augustus 2007
Staat van het sanitair

Dit is inderdaad een jonge camping maar voor mij was het een super camping, de kinderen hebben er zich goed geamuseerd en vriendjes maken was zeker geen probleem gezien dit een stukje Nederland was in Frankrijk.100 plaatsen waarvan 98 Nederlanders, 1 Belg(wij dus) en een misgereden Engelsman, grapje.
Sanitair waarvan ik vind dat een norm zou moeten zijn op campings, nog nooit heb ik zo'n proper sanitair gezien, drie maal per dag gepoetst.
Staanplaatsen zijn enorm groot, plezierig om s'morgens vers fruit van de bomen te plukken.
Er is een "winkeltje" maar dat stelt niet veel voor.
Het zwembad mist een glijbaan maar is zeker oké.
Animatie is voorzien voor kinderen tot om en bij 10 jaar.
Pubers zouden zich op deze camping vervelen.
Als op deze website volgende jaren meer positieve beoordelingen blijven komen over deze camping, gaan we er zeker nog eens terug.
Was en is een aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2007

Camping Le Soleil Fruite scoort een 8,4 uit 10, op basis van 289 beoordelingen

In welk land rij jij het liefst auto?