5,9

4 dec 2016

Désaignes
Ben je van plan een bezoek te brengen aan Désaignes? Bewonder je graag mooie bouwwerken, houd je van shoppen of bezoek je graag een museum? Neem een kijkje en kom snel te weten of Désaignes aan jouw wensen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een geschikte accommodatie of naar een leuk restaurantje: hier vind je meer informatie, beoordelingen en foto's over deze mooie bestemming.

8 Accommodaties Frankrijk, Rhône - Alps, Désaignes

Reviews van accommodaties in Désaignes

Met jonge kinderen, Juli 2015
"Aanrader!!"over Le Massoir*****
Ingrid

07-08-2015 We hebben een geweldige vakantie gehad. Anne en Renée zijn erg gastvrij en als je iets wou weten of als er iets was, stonden ze meteen klaar. We waren...Lees verder

Met partner, Juni 2015
"Fantastische plek"over Le Massoir*****
M. Schomper

14-07-2015 Wij hebben wederom genoten van de prachtige plek, de lieve eigenaren Anne en Renee en hun gastvrijheid!Lees verder

Désaignes scoort een 8,2 uit 10, op basis van 32 reviews