5,8
6,7
9,2

28 mei 2017

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
Benieuwd naar wat er te beleven is in Les Abrets? Lees hier of deze bestemming echt een aanrader is voor jou. Bekijk de beoordelingen van vakantiegangers die hier al eerder waren. De foto's helpen je om een indruk te krijgen van deze bestemming. Het is bovendien mogelijk een vraag te stellen aan andere vakantiegangers. Ben je zelf in Les Abrets geweest? Laat dan hier je beoordeling na.

1 Accommodatie Frankrijk, Rhône - Alps, Les Abrets

Reviews van accommodaties in Les Abrets

Anders, Mei 2017
"Heerlijk, heerlijk"over Le Coin Tranquille***
Jan GERRITSEN

23-05-2017 Hier komen wij graag terug. Goed en gezellig restaurant. Het echte Zwitserleven gevoel voor een sympathieke prijsLees verder

Met jonge kinderen, Juli 2016
"Super mooie sfeervolle camping"over Le Coin Tranquille***
Miranda

17-05-2017 In juli zijn we 3 weken naar deze camping geweest. We verbleven in een safaritent van touroperator.
De camping en accomodatie is geweldig. De camping...Lees verder

Les Abrets scoort een 7,4 uit 10, op basis van 20 reviews