3,7

Reviews van accommodaties in Menglon

Met jonge kinderen, Aug. 2016
Jokra

04-01-2017 Voordelen:
Hadden via camping lodge gehuurd. Was nieuw en dat was te merken. Zag er super uit en de ruimte? Echt geweldig.
Met een uitstekende...Lees verder

Met jonge kinderen, Juli 2015
William Holland

01-01-2017 We waren 2x eerder naar de camping l' Hirondelle geweest en dat was erg goed bevallen. Met name het prive-sanitair is een echte pré. Maar eigenlijk...Lees verder

Met partner, Mei 2016
"Prachtige hoeve op een droomlocatie!"over Le mas de Saint-Ferréol
Annette en Gert

12-05-2016 We hebben genoten van de rust en de stilte op deze Drome-locatie: tussen de landerijen, naast een kasteel, met prachtig uitzicht op de bergen.
We...Lees verder

Met oudere kinderen, Aug. 2015
Yvonne

03-01-2016 Geweldige locatie met uitzicht op de bergen, heerlijke tuin met zwembad en voldoende uitstapjes in de omgeving, ook voor een gezin met 3 pubers.Lees verder

Ben je nieuwsgierig naar Menglon? Als je wilt weten wat andere vakantiegangers ervan vonden, kun je op deze pagina hun beoordeling lezen. Bekijk de foto's en proef van de sfeer. De plattegrond helpt je om de exacte locatie van een accommodatie of leuke bezienswaardigheid te vinden. Misschien ben je er zelf al eens geweest en wil je jouw ervaring delen met andere vakantiegangers. Ook daarvoor ben je hier op de juiste plaats!
Menglon scoort een 7,0 uit 10, op basis van 14 reviews